Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Donkere modus werkt niet bij alle apps

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2021 03:27 PM)
2127 Weergaven
DeeXee
Apprentice
Opties
Hallo iedereen,
Ik heb de galaxy S20 plus. Ik heb de donkere modus aan. Maar niet alle apps worden donker. Bv de abn amro app en booking.com blijven licht. Terwijl deze apps bij m'n man (met een ander toestel) wel donker zijn. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? We hebben allebei Android 11.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan vermoed ik dat het softwarematig al aan staat. 

Op jou toestel kan je dat ook proberen.

1. Open de instellingen op je smartphone;
  2. Scroll naar beneden en tik op ‘Over deze telefoon’;
  3. Druk zeven keer op ‘Build-nummer’, waarna de ontwikkelaarsopties worden geactiveerd.

Ga dan terug naar Instellingen en helemaal onderaan zie je nu ontwikkelaars opties. Klik daar op en scroll je tot je "Donkere stand afdwingen" ziet staan. Die schakel je in. Let wel op dat niet alle apps geschikt zijn voor de donkere modus. Mocht het nog niet werken kun je de desbetreffende apps beter een mail sturen om hun app geschikt te maken voor jou toestel.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Staat bij jou man misschien geforceerd donkere modus aan? Welk toestel heeft hij? Misschien dat dit ook standaard in zijn telefoon zo staat.

0 Likes
DeeXee
Apprentice
Opties
Hij heeft een redmi note pro. Waar kan ik zien of het geforceerd aan staat?
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan vermoed ik dat het softwarematig al aan staat. 

Op jou toestel kan je dat ook proberen.

1. Open de instellingen op je smartphone;
  2. Scroll naar beneden en tik op ‘Over deze telefoon’;
  3. Druk zeven keer op ‘Build-nummer’, waarna de ontwikkelaarsopties worden geactiveerd.

Ga dan terug naar Instellingen en helemaal onderaan zie je nu ontwikkelaars opties. Klik daar op en scroll je tot je "Donkere stand afdwingen" ziet staan. Die schakel je in. Let wel op dat niet alle apps geschikt zijn voor de donkere modus. Mocht het nog niet werken kun je de desbetreffende apps beter een mail sturen om hun app geschikt te maken voor jou toestel.

DeeXee
Apprentice
Opties
Super, wat een uitgebreide en duidelijke uitleg heb je gegeven. Bedankt! Ik heb alle stappen gedaan en de donkere modus geforceerd. En 1 app is nu ook donker maar de andere niet. Ik ga de betreffende apps een mail sturen. Heel erg bedankt voor het meedenken!
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Geen dank en succes! Je mag mijn bericht als antwoord markeren zo help je een andere gebruiker snel met het antwoord!

0 Likes
DeeXee
Apprentice
Opties
Dank je! Volgens mij heb ik je bericht nu gemarkeerd. Als ik het fout heb gedaan, dan hoor ik het graag van je. Ik ben er niet zo handig in :).
Lindaatje
First Poster
Opties
Nou hier A55 en ook daar houd ie maar 1 dag vol. Reset elke ochtend. Maar weer retourneren aan Samsung KPN kan er niks mee.
0 Likes