op 28-10-2023 01:21 PM
Ik kan geen qr code scannen van de Digid app
Andere qr codes lukken wel.
De telefoon heeft de laatste updates en alle suggesties als helderheid scherm etc zijn gevolgd.
Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-11-2023 07:01 PM
Samsung Galaxy A23 de QR code wordt niet gescanned in de DIGID app.
De overheid lees DIGID helpdesk beweert dat er een zie quote
"Gebruikt u een Samsung A23? Wegens een technische programmafout in dit apparaat, is het niet mogelijk om de QR-code te scannen. Maak gebruik van de DigiD app op één apparaat of log in met de sms-controle."
Wat nu te doen, en wat is waar in de community al meerdere keren gezien dat Samsung je terug stuurt naar de APP ontwikkelaar. Mocht de APP ontwikkelaar gelijk hebben dan heb ik een ondeugdelijk product en dan moet ik dit kunnen retouneren aan Samsung met geld terug.
op 21-11-2023 10:19 AM
op 21-11-2023 11:49 AM
op 21-11-2023 11:53 AM
Wanneer je een aankoop hebt gedaan via onze webshop kan je deze met 30 dagen terugsturen en krijg je het geld weer terugbetaald! Heb je de telefoon elders gekocht dan zal je hiervoor in gesprek kunnen gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇
op 22-11-2023 07:05 PM
Samsung ! Wat zijn dat nou voor antwoorden ? Jullie zetten materiaal op de markt, waar erg vreemde updates op worden losgelaten. Even voor de goede orde de DIGID app is voor veel mensen belangrijk, en men zorgt er maar voor dat het werkt !, Misschien handiger als we wat meer mondelinge reclame gaan uitdelen, over jullie Goede producten !
op 22-11-2023 07:10 PM
Heb exact hetzelfde, alleen valt een zaak wel op.
Op Android 13 liep de 23 ultra perfect, nu is ie rete traag, ook na de een reset. en na de installatie van Android 14 heb ik echt overal problemen mee. Is de Android 14 een Samsung Os ? Of echt van Android ?
op 23-11-2023 11:21 AM
Android 14 is van Google, wel is dit aangepast voor de Samsung Galaxy telefoons. Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
03-12-2023 11:22 PM - bewerkt 04-12-2023 12:07 AM
Graag hoor ik hier ook meer over. Had nooit problemen tot begin oktober. Nu kan ik geen barcodes/QR codes meer scannen met MyFitnessPal en DigiD. Gewoon met de camera app lukt het wel. Is gebeurd na een samsung update. App development teams geven aan dat ze niets kunnen vinden.
Lijkt erop dat dit kan liggen aan een update van Google Play Services (waarin o.a. QR code scannen deel van is)
op 03-12-2023 11:42 PM
Ik heb ook een probleem met het scanner van QR codes/Barcodes via MyFitnessPal en DigiD met mijn Samsung S20. Voorheen ging dit prima, maar sinds september (na een samsung update) werkt dit opeens niet meer. Hoe los ik dit op?
op 04-12-2023 10:15 AM
Hi @Members_AS2RwLM, goedemorgen.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇
Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaars, zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.
Groeten,
Martijn