Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten overzetten A54 naar auto lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 10:27 AM)
1074 Weergaven
Members_igBbCO6
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik een nieuwe Samsung A54  en nu het lukt me niet meer om mijn contacten te uploaden naar mijn carkit. Ik kan de telefoon wel verbinden en handsfree bellen, alleen wordt mijn adresboek niet ge-upload naar het infotainmentsyteem/carkit van mijn auto.

Met mijn werktelefoon (Een Samsung A52) lukt dat wel.
Beide telefoons werken op Android 13 en ik heb alle telefooninstellingen vergeleken met elkaar. Mogelijk staat er toch iets niet goed ingesteld, maar ik weet niet goed waar ik het moet zoeken.  In ieder geval staan de machtigingen bij Instellingen/Bluetooth  goed.
Heeft iemand ook deze problemen met deze Samsung A54 in z'n auto (gehad) en zo ja, hoe heb je dat dan opgelost?
Alvast bedankt voor je hulp.

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_igBbCO6, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Als je de Bel-app opent ga dan naar Contacten, tik op de 3 puntjes rechts en kies voor Contacten synchroniseren. Staan hier de juiste account ook ingeschakeld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MichelOr
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem, A54 icm Renault r-link, alles werkt behalve het synchroniseren van telefoon contacten
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MichelOr, goedemiddag. 

Staan de rechten en machtigingen voor de app verder ook goed? Heb je je telefoon ook al eens opnieuw gekoppeld met de auto? Gaat het hierbij om de contacten van een Samsung of Google-account? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Lodewijk2
First Poster
Opties
Heb het zelfde probleem met de A55, alle instellingen en up dates al geprobeerd tevens contacten exporteren naar toetstel zonder resultaat.
Mogelijk dat iemand toch de oplossing weet????
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lodewijk2,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles up-to-date en heb je het gekoppeld aan de hand van de onderstaande instructies? Zo ja en de issue is er nog steeds, heb je ook gekeken naar de rechten en machtigingen voor de app? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Rechtenbeheer ---> Contacten ---> Android Auto ---> Toestaan. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes