op 13-02-2018 06:02 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 01:22 PM door RobertS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Aangezien er voor de consument blijkbaar geen directe lijn is met het Samsung Notes-team, plaats ik dit bericht maar hier, rekening houdend met de mogelijkheid dat dit bericht in niemandsland kan belanden als de medewerkers van Samsung verantwoordelijk voor de communicatie bepalen dat dit bericht niet de tijd van de afdeling in kwestie waard is.
Wanneer ik op mijn Note8 een nieuwe notitie maak in een pop-upvenster, via Air Command of door te dubbelklikken op het scherm terwijl ik de S Pen-knop ingedrukt houd, deze notitie/pop-upvenster daarna minimaliseer en vervolgens 'Slim selecteren gebruik, wordt deze geminimaliseerde notitie/venster automatisch afgesloten waarbij de inhoud niet wordt opgeslagen.
Dat zo een notitie in een (geminimaliseerde) pop-upvenster wordt afgesloten gebeurt ook met andere processen, wat normaal gesproken geen groot probleem is aangezien de inhoud wordt opgeslagen, maar in dit specifieke geval met Slim selecteren wordt de inhoud niet opgeslagen. Opmerkelijk is het feit dat dit enkel het geval is wanneer het pop-upvenster geminimaliseerd is; wanneer je bij pop-upweergave of een gemaximaliseerde venster gebruik maakt van 'Slim selecteren' wordt bij het afsluiten de inhoud wel opgeslagen.
Deze fout doet zich voor bij zowel de Edge-variant van 'Slim selecteren' als de Air Command-variant.
Hopelijk kan deze programmeerfout snel verholpen worden.
op 15-02-2018 12:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi 8Note8, jammer dat je het nu zo ervaart op de Community. We hebben bijna al jouw suggesties direct doorgezet naar het development team, helaas is niet alles mogelijk of een optie waaraan momenteel gewerkt kan worden. Hopelijk begrijp je dat met zo'n groot, internationaal bedrijf er veel info binnenkomt waar naar gekeken moet worden.
Daarentegen is een bug/fout iets dat wij sowieso willen doorzetten. Ik heb het nog even laten testen en het blijkt inderdaad ook op onze toestellen het geval te zijn. Dus ... tijd om het door te zetten zou ik zeggen!
Hopelijk heb ik snel antwoord voor je
op 21-02-2018 10:47 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-02-2018 12:22 PM
- Als nieuw markeren