Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth koppelt automatisch met auto

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2024 08:56 PM)
415 Weergaven
jstj
Apprentice
Opties
Beste lezer, 

Ik gebruik voor mijn Android Auto een wireless dongel om verbinding te maken met Android Auto. Alleen nu wordt deze connectie vaak verbroken of moeilijk tot stand gebracht omdat de bluetooth van mijn Galaxy S23 standaard bluetooth verbinding maakt met mijn auto, in plaats van met de dongel voor Android auto. Ik heb al vaak mijn bluetooth connectie met mijn auto ontkoppeld en vergeten, alleen koppelt mijn telefoon toch automatisch weer met de bluetooth van de auto, waardoor de connectie met de dongel word geweigerd. Ik zag in mijn Bluetooth instellingen dat ik ook bepaalde koppelverzoeken kan blokkeren, alleen ik zie nergens de optie om dat te doen en nu blijft mijn telefoon dus automatisch koppelen met me auto, ookal kies ik op het scherm voor weigeren. 

Kan iemand mij verder helpen? 

Mvg, Joost
0 Likes
16 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
Heb je ook al koppeling opheffen geprobeerd? Bij bluetooth, je auto, wieletje.
0 Likes
jstj
Apprentice
Opties
Ja, ook al ja.
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Bij bluetooth, drie puntjes, geavanceerde instellingen, koppelverzoeken blokkeren.
jstj
Apprentice
Opties
Dan staat er 'Geen items' en ik zie ook geen optie om er 1 in de lijst te zetten.
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Kun je in de auto in het telefoonmenu je telefoon afmelden?
0 Likes
jstj
Apprentice
Opties
Ja, alleen dan gek genoeg pakt die m daarna ook weer direct via mijn telefoon en dan krijg ik wel op mijn telefoon "wil je (auto) koppelen of weigeren?" En dan kies ik voor weigeren, maar daarna verbind die toch.
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Is hij dan dan toch via de dongel verbonden?
0 Likes
jpdeberelul
Apprentice
Opties
Ik heb exact hetzelfde probleem. Uit de auto verwijderd, uit de telefoon verwijderd. Beide gereset, maar hij blijft verbinden
0 Likes
jstj
Apprentice
Opties
Ik heb helaas nog geen oplossing voor je.. probleem speelt nog steeds ook.
0 Likes