Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bij spraak oproep steeds een ballon met beller

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2024 01:27 PM)
246 Weergaven
Debbie80
Journeyman
Opties

Hallo ik krijg bij een spraak oproep steeds een ballon met beller. Heel vervelend wanneer er ontzettend veel spam is. Kun je dit bij instellingen wijzigen? Gaat om whatsapp dual. S23ultra.
Groetjes Debbie

0 Likes
13 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Debbie80,

Bedankt voor jouw bericht. Wat bedoel je precies met spam? Je kan ook e.v. gaan naar Instellingen - Meldingen - Geavanceerde instellingen - Zwevende meldingen - Ballonnen of Slimme pop-upweergave. Laat weten op het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Debbie80
Journeyman
Opties
Dat heb ik gedaan wat je noemt. Maar het gaat om scammers die bellen. En het is irritant dat je de inkomende oproepen ziet. Kan daar wat mee gedaan worden?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Debbie80,

Wanneer ze met dezelfde nummer bellen kan je de oproepen blokkeren. Bellen ze via WhatsApp?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Debbie80
Journeyman
Opties
Klopt maar het zijn er zoveel dat het lijkt of mijn nummer in de database steeds. En dan heb ik de telefoon in gebruik en dan komt er weer zo'n oproep binnen. Dat je in elk geval die oproepen niet meer ziet. Dat ze bellen tot daaraan toe maar het in beeld brengen is vervelend.
0 Likes
Debbie80
Journeyman
Opties
Bij whatsapp kun je nergens de telefoon gesprekken tegenhouden van onbekende. Wel chats. Ik dacht mssn heeft de samsung ergens een instelling om het niet meer in beeld te krijgen bij instellingen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Debbie80,

Je kan hiervan melding van maken bij Consuwijzer. Of gaat het om buitenlandse nummers? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Debbie80
Journeyman
Opties
Idd buitenland 00234 Nigeria
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Debbie80,

Dan kan je proberen een contact aan te maken met alleen het landcode van dat land. '+234' bijvoorbeeld. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Wat ik nog vergeten was om te vermelden. Na het maken van de contact kan je het laten blokkeren. Dat zou het tegen moeten houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes