Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe veilig is het.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2024 12:09 PM)
188 Weergaven
watchh
Pioneer
Opties
Hoe veilig is het om je Samsung Pass te integreren in Google wallet? Je hebt straks alles in één app, dat is handig, maar hoe veilig is het?
Samsung heeft knox en Google niet denk ik. Ga je dan met 2 veiligheidssystemen werken?

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

De komende tijd wordt Samsung Wallet verder uitgerold, en dan zal Samsung Pass er vanzelf in opgaan.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @watchh,

Bedoel je Google Wallet, of misschien Samsung Wallet? Er rolt momenteel namelijk een melding uit om te upgraden naar Samsung Wallet, en die heeft dezelfde beveiligingsstandaarden als Samsung Pass.

Google maakt inderdaad gebruik van andere beveiliging, en het is daarom niet mogelijk om Samsung Pass over te zetten naar Google Wallet. 

Screenshot_20240813_173140_Samsung Pass.jpg


kevin-sig
watchh
Pioneer
Opties
Ja het is inderdaad Samsung Wallet. Zie door alle wallets mijn geld niet meer straks. Maar hier kun je volgens mij weer geen bankpas in kwijt. Vele banken gaan naar google pay?

Maar blijft toch mijn vraag, hoe veilig is Samsung Wallet en is die net als Padd te beveiligen met een 2 staps
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Begrijpelijk :winking-face:

De veiligheid wordt op dezelfde wijze gewaarborgd als bij Samsung Pass. Mocht jouw bank ondersteuning bieden voor Samsung Wallet, dan kun je deze toevoegen. Anders kun je parallel Google Wallet gebruiken. In dat geval verandert in de praktijk alleen de naam van de app en verder niks.


kevin-sig
watchh
Pioneer
Opties
Bedankt voor je reactie, heb hem geïnstalleerd maar zie dat Nederland nog niet in het lijstje met landen staat.
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

De komende tijd wordt Samsung Wallet verder uitgerold, en dan zal Samsung Pass er vanzelf in opgaan.


kevin-sig