Hallo, mijn vrouw en ik hebben een eigen telefoon die gebruik maakt van 1 samsung account. Bij gebruik Health kijkt deze naar het account en dus... Bekijk bericht
Hallo. Mobiele Samsung S7 Edge. Helaas is het kapot gegaan. Is er een manier om het naar een andere mobiele telefoon over te schakelen terwijl het... Bekijk bericht
Hallo
Ik heb sinds vandaag een A50 en ontdekte Samsung health. Ik wil die graag gebruiken maar heb geen idee of er ook daadwerkelijk iets... Bekijk bericht
I recently bought a samsung A70 and transferred my games from my previous phone. Even though my phone has plenty of storage, both internal and on... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds een maandje heb ik constant problemen met mijn wifi en internet verbindingen.
Het begon op mijn werk, iedereen had... Bekijk bericht
Kan iemand helpen? Ik zoek een app waarin ik met de stylus pen gedichten kan schrijven en daarna kan converteren naar een normaal bestand in... Bekijk bericht
Hey allemaal.
Dus de locatie widget die van samsung zelf is, die gebruik ik. Nu had ik mijn gsm gerefresht en kwam die ineens uit op Saoedi... Bekijk bericht
Waarom heeft de Samsung Galaxy S10 Prism Blue geen LED View Cover in de kleur blauw? Er is wel in het zwart, wit en groen, maar niet in de kleur... Bekijk bericht
Hallo, ik heb mijn samsung galaxy a8 2018 ongeveer een maand, en sinds 2-3 weken krijg ik de melding dat er water in mijn usb poort zit, ik heb de... Bekijk bericht
Ik ben overgeschakeld van een J7 (Android 8.1) naar een A7 (Android 9).
In Google contacts heb ik al mijn contactpersonen in groepen ingedeeld.... Bekijk bericht
Ik mis op mijn note8 de camera stand DUB.CAM Ik weet niet of hij er voor de update naar android 9 er wel was, maar nu zie ik hem niet meer. Ook kan... Bekijk bericht
Anoniem
De dubbele cam mis ik zelf ook (vond het al vreemd dat deze niet meer te
vinden is). Sinds de upgrad... Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Ik heb een heel irritant probleem en het is heel ingewikkeld dus ik zal proberen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen,
... Bekijk bericht
Ik gebruik mijn Samsung Galaxy Tab S3 vaak voor het maken van notities met mijn S Pen in Samsung Notes, maar het pobleem is dat de opslag van de... Bekijk bericht
Mijn gear s2 registreert trainingen niet meer automatisch. Ik moet alles, behalve stappenteller, met de hand aanzetten.
Hardlopen, fietsen etc... Bekijk bericht
Ik heb een samsung S9 en vandaag mijn nieuwe samsung tablet binnen gekregen de S5e. Ik was zo naïef te veronderstellen dat ze makkelijk draadloos... Bekijk bericht
Hallo
Sinds vandaag heb ik een nieuwe telefoon (s10plus)
Omdat dit een soort van spontane actie was heb ik nog snel een backup gemaakt en... Bekijk bericht
Ik heb mijn S10+ met een kabel via HDMI aangesloten op mijn 4K tv. Echter kan ik de resolutie voor het externe scherm niet anders instellen dan... Bekijk bericht
Vorige week ben ik helaas mijn Samsung S7 kwijtgeraakt op vakantie. Ik heb ondertussen de Samsung S9 aangeschaft en ben bezig geweest om mijn... Bekijk bericht