Ik ben overgestapt van HTC naar Samsung. HTC had een extreem ruime selectie aan gratis thema's vanuit de community. Nu kom ik aan in de... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
| Custom List Message Item |
|---|
|
Ik ben overgestapt van HTC naar Samsung. HTC had een extreem ruime selectie aan gratis thema's vanuit de community. Nu kom ik aan in de... Bekijk bericht |
|
hallo, ik heb sinds eind mei een Samsang A70 waarop ik Samsung Health stappenteller het gezet. ( op mijn S4 werkte die feilloos ) maar op de A70... Bekijk bericht |
|
Ik wil graag de leesbevestiging uitzetten als ik op mijn smartphone een mail ontvang waarbij de verzender heeft gevraagd om een bericht wanneer ik... Bekijk bericht Als iemand anders een mail stuurt met een leesbevestiging, dan is er vanuit jouw kant niets uit te z... Bekijk bericht |
|
Hey, ik erger me dood an al die Apple fan's en hun apple pay.... Zijn er toevallig plannen om Samsung Pay naar nederland te brengen? ... Bekijk bericht Met de ING app kun je tegenwoordig met je Android telefoon betalen. Helaas nog geen Samsung Pay in N... Bekijk bericht |
|
Ik wilde weten of het ging voor nachtstand te downloaden en installeren op Samsung J5 2016 Bekijk bericht Je vraag is een beetje vreemd geformuleerd. Begrijp ik goed dat je nachtstand wilt downloaden? Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb verschillende apparaten van Samsung op 4G en merk dat mijn SMS'jes verschillen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de SMS'jes... Bekijk bericht |
|
Ik heb geen ikonik skin gekregen Bekijk bericht Hoi Wesley, Hier vind je alle informatie over de IKONIK skin: https://www.samsung.com/nl/support/mob... Bekijk bericht |
|
Heeft iemand ervaring met de reparatieservice voor smartphones? Vorige week mijn galaxy s9 opgestuurd om een batterij te vervangen. Onmiddelijk... Bekijk bericht Goedemiddag! Heb je geen reparatienummer? Dan mag je ook via een privébericht jouw IMEI-nummer doorg... Bekijk bericht |
|
Hallo allemaal, Al een tijdje gebruik ik de de samsung active om mijn fietstrainingen te registeren. Op mijn telefoon (S9) werd dit dan... Bekijk bericht Tot nu toe er nog niet echt verder mee gekomen, ik heb nog geen contact gezocht met Strava, dat ga i... Bekijk bericht |
|
Stappenteller van Samsung Health en Galaxy Watch klopt niet meer. Het probleem zit in de instellingen van de S H app. Met de galaxy Watch... Bekijk bericht Hi @naema, goedemiddag. Dan heb je ook wel een flink tempo te pakken volgens mij 😉 Het is helaas ni... Bekijk bericht |
|
Wanneer wordt de Galaxy s10+ 1TB ceramic white smartphone verkocht in Belgie? Het is al beschikbaar in het buitenland, waaronder Nederland? Bekijk bericht Goeie vraag. Helaas is dit een keuze die gemaakt wordt per land (per subsidiary). In dit geval is de... Bekijk bericht |
|
Beste lezers, Graag wil ik mijn oudste foto's op de Samsung Cloud bekijken aangezien die nog van mijn vorige telefoon afstammen. Bij het... Bekijk bericht Hi @matthijs3, Je kunt het eventueel via een PC of laptop proberen, wellicht dat dat sneller gaat: h... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds kort een galaxy watch 46mm aangeschaft. Ben er tot op heden erg tevreden mee, maar... Ik heb de eerste dag enkele wijzerplaten... Bekijk bericht Dan zou je ermee langs een servicepunt van ons kunnen gaan of contact op kunnen nemen met Samsung Co... Bekijk bericht |
|
Hello, Does Samsung know the synchronisation between S Health and Strava is delayed (by hours stometimes) and are they working on it? I have... Bekijk bericht I'm not sure how the contact via Samsung went, but quite a few customers have had contact with Strav... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik kan het Samsung account van me oude telefoon niet wissen, bij de laatste stap vul je je mail adres en ww in maar zegt dan inloggen... Bekijk bericht Als hij hem hier niet pakt, dan kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken... Bekijk bericht |
|
Sinds ongeveer een maand gaat mijn Samsung health tijdens het wandelen steeds in pauze .Ik moet zelf steeds op hervatten klikken Bekijk bericht |
|
Krijg al weken elke dag een waarschuwing dat het slecht weer wordt in mijn dagelijkse briefing. En dat terwijl de mussen van het dak... Bekijk bericht Dat zelfde "probleem" heb ik dus ook. Hij zegt altijd dat het slecht weer gaat worden. Ook geen idee... Bekijk bericht |
|
Hallo, mijn vrouw en ik hebben een eigen telefoon die gebruik maakt van 1 samsung account. Bij gebruik Health kijkt deze naar het account en dus... Bekijk bericht Via de Health app -> 3 cirkels rechtsboven -> Instellingen -> Samsung Account kun je instellen welke... Bekijk bericht |
|
Hallo. Mobiele Samsung S7 Edge. Helaas is het kapot gegaan. Is er een manier om het naar een andere mobiele telefoon over te schakelen terwijl het... Bekijk bericht Ik snap je vraag niet helemaal? Je koopt een nieuw toestel en als je die binnen hebt zet je alles ov... Bekijk bericht |
|
Hallo Ik heb sinds vandaag een A50 en ontdekte Samsung health. Ik wil die graag gebruiken maar heb geen idee of er ook daadwerkelijk iets... Bekijk bericht |