Wie weet hoe ik de standaard pincode van de esim kan wijzigen op een S20?
Via de beveiligingsinstellingen kan ik alleen de pincode van een... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik ben al enige tijd bezig met het synchroniseren van mijn outlook agenda met de samsung agenda. Nu krijg ik met het toevoegen van... Bekijk bericht
Sinds kort in het bezit van een Samsung Galaxy a51 en goed tevreden er mee maar soms kost het me de grootste moeite om de bestandslocatie te vinden... Bekijk bericht
Ik heb per ongeluk verkeerde gegevens ingevuld in een adres formulier, nu blijft dit naar voren komen als autofill suggestie.
Hoe kan ik dit... Bekijk bericht
Galaxy Active 2 aangeschaft - synched prima met mijn telefoon en werkt naar behoren (tot zover ik dat nu kan vaststellen), de Health App echter... Bekijk bericht
Hallo, ik heb mijn gegevens en account overgezet van mijn Samsung S9 + naar mijn nieuwe Samsung S20 +. Ik probeer nu mijn Samsung account... Bekijk bericht
het lukt niet om een verificatie nr met sms te ontvangen op mijn nieuwe A51 heb het nr 22012418 die moest nog opzoeken wat dat was !!!!!! dan... Bekijk bericht
Il ben een keer vergeten om mijn mobiele telefoon mee te nemen. Nu mis ik 9500 steps in het overzicht. Is het mogelijk in Samsung Health op mijn... Bekijk bericht
Ik wil de ophaalservice annuleren. Ik heb een afspraak voor morgen, maar het kan niet doorgaan. Dus ik wil hem annuleren, maar ik kan nergens... Bekijk bericht
beste heer / mevrouw
Mijn Samsung A40 is geüpdatet naar Andriod 10 maar mijn healthcenter krimpenerwaard app start ik voor het opnemen van mijn... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb sinds vorige week de nieuwe samsung galaxy note 20 ultra.
Mijn tv is ook van samsung: model UE50MU6100
Nu als ik filmpjes... Bekijk bericht
Ik kwam pas geleden tot de conclusie dat je (op de S9+) maar 1 timer tegelijk kan laten lopen.
Klopt dit voor iedereen?Hoe kan ik er voor... Bekijk bericht
Eerst kon ik kiezen met welke app ik een link opende op mijn samsung a20e. Nu heb ik perongeluk verkeerd gedrukt en kan ik niet meer kiezen. Hoe... Bekijk bericht
Je souhaiterais que tous les téléphones de Samsung soit dotés d'un bouton sur le côté ou arrière pour prendre des photos.
Actuellement, il... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Galaxy a50 en heb hier altijd nfc mee kunnen gebruiken.
Sinds kort is het icoontje grijs, de instelling onbeschikbaar gemaakt... Bekijk bericht
Ik heb een kaartje van Samsung ontvangen met de tekst "Download direct de Samsung members en ontdek jouw verrassing". Dit heb ik gedaan... Bekijk bericht