Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verrassing!

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2020 02:45 PM)
1939 Weergaven
Members_FBd7gIT
Apprentice
Opties

Ik heb een kaartje van Samsung ontvangen met de tekst "Download direct de Samsung members en ontdek jouw verrassing". Dit heb ik gedaan maar ik kom er nu niet echt achter wat mijn verrassing dan is. Heeft iemand meer informatie hierover?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Denk dat ze gewoon de voordelen bedoelen die in de app staan.. Klik daar maar eens op.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Er komen regelmatig nieuwe voordelen, ook gratis items. Dus kijk af en toe eens bij de voordelen in de Members app.

Bij deze groetjes namens het Social Hub team van Samsung en nog een fijne donderdag! ☀️

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Denk dat ze gewoon de voordelen bedoelen die in de app staan.. Klik daar maar eens op.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Members_FBd7gIT
Apprentice
Opties

Ik zie de woorden "Jou verrassing" en een icoontje van een cadeautje. Is dan de verrassing dat ik meer spullen van ze kan kopen? Als dat waar is dan ben ik alsnog een beetje verrast. Dat dan weer wel..

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Zou je het kaartje of de mail kunnen delen? Dan is het wat duidelijker waar het precies over gaat 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_FBd7gIT
Apprentice
Opties
0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Dit gaat over de voordelen die je in de Members app kunt vinden, zoals €20,- korting op een Galaxy fit, om maar iets te noemen. Je vindt de rewards terug onder voordelen.

rsz-846676
0 Likes
Members_FBd7gIT
Apprentice
Opties

Dus mijn verrassing is dat ik korting krijg? Dan krijg ik nog liever de groetjes van iemand die ik niet eens ken.

0 Likes
M013
Samsung Members Star ★★
Opties

Groetjes😉 (sorry heel flauw)

Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Er komen regelmatig nieuwe voordelen, ook gratis items. Dus kijk af en toe eens bij de voordelen in de Members app.

Bij deze groetjes namens het Social Hub team van Samsung en nog een fijne donderdag! ☀️

rsz-846676
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Ook groetjes van mij! 🙋‍♂️

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes