Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Badges verdwijnen na wegvegen taakbalk/lockscreen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2018 10:21 PM)
1751 Weergaven
Suzann
First Poster
Opties

Zojuist heb ik een software update gehad op mijn Samsung Galaxy S8 toestel. Voorheen bleven de badges (berichtenteller) staan bij de app als ik meldingen wegveegde van 7mijn lockscreen. Sinds de update verdwijnt de teller en dat is best vervelend. Hoe krijg ik de berichtenteller weer terug, ondanks dat ik de meldingen wegveeg?

0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt je suggestie hier uitschrijven, dan kan ik hem doorzetten naar ons R&D team 👍

 

Voorheen was het er inderdaad, maar dit hebben wij niet in de hand. Zodra het besturingssysteem Android wordt aangepast, dan moeten we hier wel in mee gaan.

rsz-846676
0 Likes
FrankEpping
Journeyman
Opties

Ik begrijp werkelijk niet dat dit nog steeds een probleem is. Welk onverlaat heeft dit bedacht en waarom is dit in GODSNAAM niet loskoppelbaar?!?!?!?

 

0 Likes
FrankEpping
Journeyman
Opties

Alweer een jaar geleden en nog steeds niet opgelost. Hoe moeilijk is dit nou werkelijk beste Samsung mensen? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FrankEpping, goedemorgen en bedankt voor je bericht.

 

Heb je hiervoor ook al eens een foutrapport ingediend? Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

 

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes