Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Back-up Samsung Health Monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2022 09:27 PM)
663 Weergaven
Bassie41
Explorer
Opties
Goedenavond, 

Hoe kan ik gegevens uit de Samsung Healh Monitor app (bloeddruk en ECG) overzetten van een oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon? Dit is me wel gelukt voor gegevens uit de Samsung Healt app via een back-up maar vanuit deze App lukt dat niet. Hebben jullie een tip want ik zou die gegevens graag bewaren.
0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar Samsung Health Monitor op je telefoon-> 3 streepjes linksboven -> gegevens -> gegevens downloaden.

Of je ze dan weer terug kan zetten in de app zie ik zo niet, maar dan kan je in iedergeval de data bewaren. 

Bassie41
Explorer
Opties
Dank voor je reactie Mootjee. Op die manier kun je vlgs mij alleen je ECG's downloaden als Excel file. Maar ik wil de metingen met mijn oude telefoon graag inzien op mijn nieuwe telefoon, dus alle ECG's en bloeddrukmetingen in 1 overzicht.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

ik ben bang dat het dan helaas niet mogelijk is 😔

Leen10
Student
Opties
Dan worden idd geen apps meer weergegeven. Maar eerder werden de laatst gebruikte apps weergegeven. Dat was handig. Kan dat niet meer?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bassie41, goedemiddag.

Dit is vooralsnog niet mogelijk, wel zal ik dit aankaarten bij onze R&D afdeling en wellicht dat dit in de toekomst alsnog mogelijk wordt gemaakt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bassie41
Explorer
Opties
Dag @MartijnK, helemaal super! Ik vind het gaaf om dergelijke data over wat langere termijn bij te houden en te vergelijken. Dus ik gooi mijn oude telefoon nog even niet weg, hopelijk kan ik die data na een volgende update alsnog overhalen! Thanks.
Bassie41
Explorer
Opties
Hoi Martijn, heb je hier nog terugkoppeling op gehad? Er is net een update geweest van Health Monitor maar vlgs mij kan het nog steeds niet. Graag zou ik de gegevens van mijn oude telefoon alsnog overzetten naar mijn nieuwe telefoon.

Alsvast dank!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik krijg hier verder geen terugkoppeling op. Wanneer R&D een nieuw feature toevoegt aan een app zal dat met een update worden uitgerold. Er bestaat ook een kans dat zij hier geen voordeel in zien en besluiten de suggestie naast zich neer te leggen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
natuur
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, heel raar, bloeddruk gegevens komen wel op de nieuwe telefoon maar de EEG gegevens niet. Download werkt maar je kunt het niet terugzetten. Waardeloos zeg! Dat betekent dat iedere keer dat ik een nieuwe (samsung, want die heb ik al jaren S9plus, S20ultra en nu S23ultra) koop ik de gegevens kwijt raak. Fix it Samsung Please.
0 Likes