Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatische routine werkt niet/word niet geactiveerd.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2024 07:55 PM)
338 Weergaven
Bram B
Navigator
Opties
Hallo allemaal,
Ik wou proberen om in routines routine aan te maken voor android auto. Ik heb 1 screenshot met wat de bedoeling was zie bijlage (met de minste actie). Die heeft (nog) niet gewerkt is simpelweg niet geactiveerd. Daarna heb ik wat toegevoegd zie screenshot 2. En dan werkt ook niet iemand een idee hoe ik dit werkend krijg?
Heb oneui 6.1

image

image

0 Likes
6 Antwoorden
Bram B
Navigator
Opties
Telefoon word verbonden met een usb kabel. Als ik verbind gaat bluetooth automatisch aan (niet uit). Mobiele data niet vandaar een routine.
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Bluetooth heb ik er tussen gezet zodat die ook weer uit kan na gebruik.
Als ik mijn telefoon verbind krijg ik een melding dat die is verbonden1720069444636.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bram B,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het niet lukt, ondanks dat alles up-to-date is kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Vorige week verzonden en een bericht terug gekregen. Dat het ontvangen is en er na gekeken word.
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Nog niks gehoord
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Nu nog niks gehoord
0 Likes