Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps niet meer kunnen openen door standen en routines

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2024 09:59 PM)
416 Weergaven
members_373737
Apprentice
Opties
Ik had bij standen en routines een routine aan gemaakt. Ik klinkte op de slaap routine en deed zo dat ik niet in bepaalde apps kan want anders slaap ik pas laat maar de volgende dag was die weer uit maar ik kan 2 apps niet meer in kom. Toen had ik de routine verwijdert maar dat hielp ook niet. Want als ik er nu op klik dan zegt die is in slaap stand terwel die het niet meer is. De apps verwijders is ook geen keuze want dan kom ik mij account niet meer in. Heeft iemand advies voor mij?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie members_373737,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer de issue er hierna nog steeds is kan het wellicht nog aan de instellingen liggen. Je kan dan proberen de Instellingen te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Alle instell, resetten.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
members_373737
Apprentice
Opties
6 Antwoorden
RyanHaak
Pioneer
Opties
Misschien helpt het om het Cache-geheugen van die twee apps en van Standen en Routines te legen. Houd deze apps en Standen en Routines ingedrukt op het startscherm > Op het Info logootje klikken > Opslag > Cache legen. Helpt dit?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @members_373737,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft het advies van RyanHaak geholpen? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
members_373737
Apprentice
Opties
Helaas heeft niet niet geholpen
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie members_373737,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer de issue er hierna nog steeds is kan het wellicht nog aan de instellingen liggen. Je kan dan proberen de Instellingen te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Algemeen beheer ---> Resetten ---> Alle instell, resetten.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
members_373737
Apprentice
Opties
Ja dit werkte super bedanktt
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen members_373737,

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager