op 23-09-2024 04:55 PM
Ik krijg Android auto niet werkend met m'n nieuwe S23.
Op m'n oude S9+ werkt de Android auto naar behoren. Als ik hetzelfde USB kabeltje gebruik, dan krijg ik op het display van de Kia Niro wel "Android Auto" te zien. en als ik dat aantik, dan geeft mijn S23 aan dat ik verder moet gaan met de instellingen op het info-scherm van de auto. Helaas komt er niets anders te staan dan "Android auto" (rechts op het scherm) en verder blijft het scherm leeg, waar anders de Google Maps kaart en onderin div. icoontjes zouden moeten verschijnen. Ik kan dus niet verder met het installeren van m'n S23 op het auto-scherm.
Indien ik de oude S9+ aansluit, werkt Android auto weer zoals het moet.
Ik heb dus wel verbinding, maar blijf halverwege de installatie-procedure steken.
heeft iemand hier een antwoord op ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-09-2024 02:33 PM
Hallo @jalapino,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S23! Is jouw toestel helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is er nog steeds raden we om bij jouw dealer te controleren of er een update van het systeem mogelijk is, in sommige gevallen helpt dit.
Je kan daarnaast via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 12-11-2024 04:14 PM
op 12-11-2024 04:33 PM
Hoi Harry,
Omdat de auto (kia niro) een onverwachte reset gaf. Kon ik nadien eerst weer alles opnieuw instellen. Ik kon toen ook weer android auto instellen en gebruiken. Tot heden werkt android auto naar behoren.
Misschien ook voor jou de oplossing?
LET wel, met het verbinden van de S23 kwam heel kort de melding op het scherm van de auto. ( 1 a 2 sec) binnen deze tijd op het scherm getikt, waarna ik verder kon met instellen.
Als het te lang duurt, wordt het scherm weer leeg en kan je niet verder.
op 12-11-2024 08:06 PM
op 15-11-2024 12:12 PM
Hallo @Harry_1960,
Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt aan de hand van het advies van jalapino?
Met groet,
Ajay
op 18-11-2024 09:49 AM
op 18-11-2024 10:07 AM