Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A5 2017 melding 'Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone'

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2018 12:08 PM)
12834 Weergaven
Alfredb
Journeyman
Opties

Mijn Proximus email account (skynet adres) is gekoppeld aan mijn smartphone A5 2017. Telkens ik een bericht typ dan staat er onderaan steeds een melding 'Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smarthone'.  Blijkbaar is dit een 'standaard handtekening'...  Ik zou deze tekst graag standaard weglaten uit alle emails die ik via mijn smartphone verzend.

Ik heb een en ander afgeschuimd op het internet maar alle oplossingen die aangeboden worden lijken niet toepasbaar op dit toestel. Noch in het algemene 'Instellingen Menu' noch in het menu van de email app wordt een mogelijkheid voorzien om de 'handtekening' definitief weg te halen. (tenzij email per email). 

Kent er iemand een stap-voor-stap oplossing hoe ik deze tekst definitief kan verwijderen voor dit specifieke toestel en niet email per email?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
8Note8
Helping Hand
Opties

Het was me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk. 

Ik heb de volgende afbeeldingen gemaakt, hopelijk bieden die de oplossing: 

Stap1.jpgStap2.jpgStap3.jpgStap4.jpg

Groet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
8Note8
Helping Hand
Opties

Even voor de goede orde, gebruik je de e-mail-applicatie van Samsung? 

SmartSelectImage_2018-01-22-12-38-19.jpg

Mocht dat toevallig het geval zijn, kan je als het goed is bij de instellingen onder de kop 'Accountinstellingen' klikken op je account naar keuze waarna je de optie 'Handtekening' aan of uit kunt zetten. 

Alfredb
Journeyman
Opties

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie.

Zoals eerder gemeld gebruik ik de Samsung email applicatie. Mijn skynet account/adres is hieraan toegevoegd.

De versie van mijn Samsung email applicatie is dezelfde als deze op jouw voorbeeld.

In geen enkel (instellingen)tabblad vind ik echter een rubriek 'Handtekeningen'...

Mijn vraag blijft dus open.   

0 Likes
Oplossing
8Note8
Helping Hand
Opties

Het was me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk. 

Ik heb de volgende afbeeldingen gemaakt, hopelijk bieden die de oplossing: 

Stap1.jpgStap2.jpgStap3.jpgStap4.jpg

Groet

Alfredb
Journeyman
Opties

0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Ik neem aan dat het gelukt is? Hopelijk wel!

0 Likes
Alfredb
Journeyman
Opties

Hallo Voyager,

Dankzij je stap-voor-stap instructie is het me - computer/smartphone nerd -   inderdaad gelukt om het euvel te verhelpen.

Hartelijk dank voor je duidelijke informatie samen met de screenshots !!!

Zo blijkt nogmaals het nut van deze community !

mvg

Alfred 

0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Ik ben blij dat ik je kon helpen. Persoonlijk vind ik handtekeningen die automatisch ingesteld worden ook niets.

Stel gerust vragen als je ze hebt, veel behulpzame mensen hier!

0 Likes
Hinchen
First Poster
Opties
Ook mij is het, dankzij de afbeeldingen van stap 1 t/4, gelukt om die (voor mij althans) ergerlijke standaard tekst om te zetten naar mijn eigen wens. Dankjewel!