Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

6.1 One UI

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2024 02:10 PM)
379 Weergaven
Cesar007
Explorer
Opties
Zoals jullie kunnen weten bestaan er patch en software updates, voor komende 7 jaar van lancering van elk nieuw mobiel van samsung.

Dan heb ik gelezen,al een aantal keer,over de software 6.1 One UI. Dit software bevind zich in zekere zinnen in de Samsung ultra S24 de +versie en de normaale Samsung.Hierin zijn de bevindingen van de software gevorderd waarop ik zelf kan zeggen dat er minimaal 3 nieuwe opties erin zijn toegevoegd.

Luid mijn vraag:
In hoeverre kan iemand mijn vertellen wanneer dit software beschikbaar zal zijn? Heb nog onlangs de patch ontvangen van begin Februari. Zal de software uitbreiding nog lang of kort duuren???
Een topic over waarom ik dit vraag hierop zet,ter duidelijkheid.

image

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je zult gewoon geduldig moeten afwachten.. Welk toestel heb je?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cesar007
Explorer
Opties
Geduld is geen enkel probleem. Het is dat er pop-ups uitgedraaid worden ervan,ja dan houd je het toch bezig.
Ik heb een S23 ultra , want??
Voorzover er is gemeld,is dat S23 mee zal zitten in de uitbreiding van de 6.1 One UI. Waarschijnlijk tot aan S22.
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Samsung zelf zegt eind Maart 2024, en voorlopig voor deze series:

Galaxy S23 series, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 and Tab S9 series

https://news.samsung.com/global/new-one-ui-6-1-update-brings-galaxy-ai-to-more-galaxy-devices

Ik weet niet of deze datum ook voor Europa geldt, soms zit daar nog een paar dagen / een week tussen. Afwachten helaas.

Er is ook een Nederlandse versie van het persbericht zie ik nu, hier spreken ze over het tweede kwartaal 2024!

https://news.samsung.com/nl/galaxy-ai-beschikbaar-op-meer-galaxy-apparaten

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Cesar007
Explorer
Opties
Ja top dankjewel , heel bruikbaar 😊😁