Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

zou graag de piep van mn combi magnetron nq5oh3530bs eraf willen halen.. Weet niet of dit mogelijk..

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2017 11:51 AM)
4790 Weergaven
wendy1
First Poster
Opties
 
0 Likes
6 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Wendy, 

 

Volgens mij klopt de modelcode niet, ik kan namelijk niets vinden. Kun je een foto maken van de modelcode? 

 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Is het gelukt Wendy? 

0 Likes
Hupmvv
First Poster
Opties
Hoi Wendy1, je zou mijn truc kunnen toepassen: ik veroorzaakte ooit een geweldige kortsluiting in mijn keuken en sindsdien piept mijn Samsung RE-1300 combimagnetron juist NIET meer. Ik heb mij net aangemeld hier omdat ik juist WEL wil dat hij piept. Kan jij mij helpen. Ik heb mijn magnetron al 20 jaar ongeveer.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@Hupmvv, het was even graven naar een relevante handleiding, maar als je de "start" en "stop/cancel" knoppen tegelijk ingedrukt houdt zou hij weer moeten piepen!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Hupmvv
First Poster
Opties

Ik heb diverse pogingen gedaan met die 2 toetsen (precies tegelijkertijd ze allebei indrukken valt overigens helemaal niet mee!!), maar ik kreeg het niet voor elkaar. Niet als hij uit is, ook niet als hij iets opwarmde, jammer.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh? Dit heb ik toch echt letterlijk uit de handleiding gehaald, maar ik krijg de indruk dat je er behoorlijk je best op hebt gedaan. Dit is naar mijn weten de enige manier om het aan te passen, mocht het na meerdere pogingen nog niet werken ben ik bang dat het circuit destijds toch een flinke oplawaai heeft gehad van de kortsluiting.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes