Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschil tussen combi-magnetron MC35R8058CC/EN en Samsung MC35R8088CC/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2024 01:59 AM)
1423 Weergaven
indesco
Apprentice
Opties

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen bovengenoemde combi-magnetrons ? Eventueel via Samsung zelf zou natuurlijk helemaal fijn zijn; ik hoor het graag want ik ben op zoek naar een goede combi-magnetron die het gewoon heel goed doet en gemakkelijk in gebruik is ons ! 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @indesco,

Bedankt voor jouw bericht. Hoofdzakelijk is er wel een verschil op het gebied van energieverbruik. Voor de rest gaan ze bijna gelijk tegen elkaar op. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

MC35R8088CC/EN

MC35R8058CC/EN

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo indesco,

Excuses voor de verlate reactie. De MC35R8058CC/EN komt uit 2023 en de MC35R8088CC/EN komt uit 2021. Beide modellen hebben volgens de specificaties een Airfry mode, dual grill etc. Laat weten wanneer je meer vragen hebt hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @indesco,

Bedankt voor jouw bericht. Hoofdzakelijk is er wel een verschil op het gebied van energieverbruik. Voor de rest gaan ze bijna gelijk tegen elkaar op. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

MC35R8088CC/EN

MC35R8058CC/EN

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
indesco
Apprentice
Opties

Dank je wel Ajay-A voor het bericht; ik zie dat er inderdaad weinig verschil in beide magnetrons zit, maar het lijkt wel alsof de 8088 meer kan; is dat zo ? Bijv. Airfryer e.d. En waar ik ook benieuwd naar ben, maar niets over kan vinden, is wanneer beide magnetrons uitgebracht zijn, in welk jaar ! Zou jij deze vragen nog kunnen beantwoorden alsjeblieft ? Dank je wel alvast en een fijne dag verder. Mvrgr, Indesco

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @indesco,

Ik kom hier morgen over bij je terug.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
indesco
Apprentice
Opties

Graag ontvang ik nog een antwoord op beide vragen zoals beloofd ! Mvrgr, Indesco

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo indesco,

Excuses voor de verlate reactie. De MC35R8058CC/EN komt uit 2023 en de MC35R8088CC/EN komt uit 2021. Beide modellen hebben volgens de specificaties een Airfry mode, dual grill etc. Laat weten wanneer je meer vragen hebt hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
indesco
Apprentice
Opties

Bedankt voor het antwoord Ajay ! Mvrgr, Indesco

Ajay-A
Community Manager
Opties

Ik wens je alvast veel plezier met jouw toekomstige aankoop indesco!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
indesco
Apprentice
Opties

Dank je wel Ajay; zal vast gaan lukken ! Een fijne zonnige dag verder. Mvrgr, Indesco