Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wieltje onder Samsung RS50N3503SA - Amerikaanse koelkast

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2018 09:36 PM)
6505 Weergaven
Bas79
Student
Opties

Wie weet hoe je het wieltje onder  de Samsung RS50N3503SA - Amerikaanse koelkast kan weghalen (midden voor). De koelkast staat door het wieltje volledig scheef. De helpdesk van Samsung zegt dat het een productiefout is en dat omruilen de enige optie is. Dat lijkt me echter zeer sterk, zo'n wieltje zit er niet voor niets.c94d53fb-4503-443b-88d3-6641cc7c710a.jpg

0 Likes
Spring naar oplossing
19 Antwoorden
Jan Willem1
First Poster
Opties

LS, dit type koelkast is deze week gebracht en staat op drie wieltjes. Hij moet voor omlaag of achter omhoog. Achter zijn  alleen twee wieltjes, geen pootjes. Hoe kan ik deze koelkast waterpas krijgen?

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Jan Willem1,

Welkom op de Community!

Nog gefeliciteerd met jouw nieuwe koelkast. Hopelijk bevalt 'ie goed!

We leggen hier op onze website uit hoe je dit kunt verstellen. Let op, dit is wel echt een karweitjes voor minstens 2 personen.

rsz-846676\
0 Likes
Jan Willem1
First Poster
Opties

Hallo Tessa, bedankt voor je antwoord.

Helaas werkt je oplossing niet voor mijn situatie.

De koelkast staat nu op drie wieltjes (één voor en twee achter) en leunt achterover. Dus de voorkant moet zakken.

PS: 'Raadpleeg onze How-to-filmp over het verstellen van de hoogte van de koelkast'

De video van 'How-to-filmpje' is niet beschikbaar.

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Graag gedaan!

Probeer anders de volgende link met bijbehorend filmpje: https://bit.ly/3fXTvwo

rsz-846676\
0 Likes
Jan Willem1
First Poster
Opties

Hallo Tessa,

Het filmpje biedt geen oplossing voor mijn probleem met het niet horizontaal kunnen stellen van de koelkast.

Ik zie dat het bericht van Bas79 op ‎12-11-2018 09:48 PM als oplossing is gekenmerkt.

Is het met geweld verwijderen van het wieltje aan de voorkant de oplossing? Lijkt me niet ideaal. Zie het antwoord van JWolf op ‎22-11-2018 04:18 PM.

Hoe zit het met de garantie als dat wieltje met geweld wordt verwijderd.

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Het is natuurlijk wel zo dat koelkasten altijd iets hoger staan aan de voorkant zodat de deur gemakkelijk dicht kan vallen en daarom niet waterpas hoeft te staan.

Graag ontvang ik een filmpje of foto zodat ik een beter beeld krijg van de situatie.

rsz-846676\
0 Likes
Ronny c
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb nu hetzelfde probleem met een RS68A884CSL.

Nieuw geleverd maar helt achterover op de 3 wielen.

Als dit een productiefout is , is het onbegrijpelijk dat na zoveel jaren nog niet opgelost is.

Samsung WhatsApp support heeft tot nu toe geen feedback gegeven.

Iemand hier nog een oplossing?

Mvg

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ronny c, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is geen productiefout, je kan de stelppotjes aan de voorzijde van de koelkast uitdraaien om deze stabiel te zetten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Belsjku
First Poster
Opties
Heb hetzelfde probleem, aan de achterkant een lat leggen van 2 cm dik . En dan kan je gewoon de voorste stel pootjes gebruiken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bas79,

Bedankt voor jouw bericht. De meeste moderne koelkasten van Samsung staan juist expres een beetje scheef zodat de deur vanzelf dichtvalt. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes