Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wieltje onder Samsung RS50N3503SA - Amerikaanse koelkast

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2018 09:36 PM)
6560 Weergaven
Bas79
Student
Opties

Wie weet hoe je het wieltje onder  de Samsung RS50N3503SA - Amerikaanse koelkast kan weghalen (midden voor). De koelkast staat door het wieltje volledig scheef. De helpdesk van Samsung zegt dat het een productiefout is en dat omruilen de enige optie is. Dat lijkt me echter zeer sterk, zo'n wieltje zit er niet voor niets.c94d53fb-4503-443b-88d3-6641cc7c710a.jpg

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bas79
Student
Opties

Hoi. Ik heb het wieltje er met een priem en hamer afgeslagen. De koelkast staat nu perfect recht, maar het lijkt me niet de bedoeling. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ronny c, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is geen productiefout, je kan de stelppotjes aan de voorzijde van de koelkast uitdraaien om deze stabiel te zetten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Bas, de koelkast hoort natuurlijk niet scheef te staan. Als het goed is kun je de pootjes bijstellen, zodat alles 'rechter' staat. Het wieltje hoort onder de koelkast, dus dat is geen fout. Het is sowieso geen probleem dat de koelkast licht naar achter kantelt, maar dit moet natuurlijk minimaal zijn. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Marisfo
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde met de RS68N8221 die ik vandaag heb ontvangen. Als de pootjes niet uitgedraaid zijn staat ie al behoorlijk scheef (naar achteren) door het grote wiel aan de voorkant. Omdat je de achterkant niet kan stellen wordt het door de voorpootjes alleen maar erger.

0 Likes
Oplossing
Bas79
Student
Opties

Hoi. Ik heb het wieltje er met een priem en hamer afgeslagen. De koelkast staat nu perfect recht, maar het lijkt me niet de bedoeling. 

0 Likes
Marisfo
Journeyman
Opties

Bedankt voor je oplossing! Het is een laatste middel maar misschien weet Samsung zelf een oplossing ?:thinking-face: Zolang je de kast van voren ziet valt het niet op maar ik zit in de huiskamer naar de zijkant te kijken....

0 Likes
JWolf
Pathfinder
Opties

He, mario

Ik heb alle posts gelezen en raad het heel erg af om het met een priem en hamer eraf te slaan:face-with-tears-of-joy:.

Waarschijnlijk zal de garantie direct vervallen als u dit doet.

Naast dat is het zoals eerder vermeld goed als de koelkast iets naar achter leunt (het is natuurlijk niet zo dat eten en dergelijk moet bewegen). Ik zal de pootjes zo bijstellen zodat het "acceptabel" is.

Nu is het natuurlijk wel zo dat als u hem moet verplaatsen dat zo een wiel handig is.

Een concrete oplossing is hier volgens mij niet voor maar misschien dat andere mensen nog een goeie ingeving hebben, zelf schat ik de kans daarop niet hoog in.

Mvg. JWolf

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het ligt er heel erg aan hoe scheef de koelkast staat, zoals @JWolf aangeeft is het inderdaad aan te raden dat een koelkast ietsje naar achter leunt zodat de deuren makkelijker dichtvallen. @Marisfo, zou ik ook een zij-aanzicht foto mogen van de koelkast om te zien hoe scheef hij nou eigenlijk staat?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Marisfo
Journeyman
Opties

Beste Joeri, het gaat er vooral om dat het lelijk staat, zeker als je tegen de zijkant kijkt. Die deur(en) vallen toch wel (vrij hard) dicht.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Vandaar dat ik om een foto vroeg want ik ben dan toch benieuwd hoe scheef "scheef" is. Wat ook nog niet gevraagd is voor zover ik kan zien, is of de vloer waar de koelkast op staat waterpas/gelijk is. Waarschijnlijk is dit alles in orde, maar het kan geen kwaad het voor de zekerheid te checken :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Bigrandom1
First Poster
Opties

ha ha dat ga ik ook doen!

0 Likes