op 12-06-2018 01:37 PM
er komt condenswater vanuit de koelkast de vriezer in maar kan niet zien waar,het opvangbakje op de motor is leeg,ik denk dat afvoer voor condenswater naar opvangbak verstopt zit ,vanaf de opvangbak kom ik maar 4cm in de afvoer,kan iemand mij vertellen waar afvoer zit in koelkast
op 13-06-2018 02:30 PM
Goeiemiddag @misa2 en welkom op de Samsung Community! Het afwater systeem zit achterin het koelgedeelte, heb je ook al naar de deurrubbers gekeken of die goed sluiten? Het zou ook water kunnen zijn wat condenseert door valse lucht die langs de rubbers naar binnen komt. Want waar bemerk je water/ijs in de vriezer?
op 13-06-2018 03:24 PM
hallo probleem is opgelost afvoer zat verstopt met ijs,afvoer zit in vriesgedeelte onder koelelement deze was lastig te vinden.begrijp niet dat afvoer daar zit want alles bevriest in dat gedeelte🤔
13-06-2018 04:05 PM - bewerkt 13-06-2018 04:05 PM
Oh, wat goed van je! En dan stel ik bij deze mijn kennis van de afvoer plaatsing bij, tnx voor de toelichting! Dat dit achter het vriesvak langsloopt zou in feite geen probleem moeten zijn als het water in beweging blijft. Doordat je dit schoon hebt gemaakt blijft hij het als het goed is weer lang goed doen