Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine WF0804Y8E

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2020 02:20 PM)
232 Weergaven
Memoli40
First Poster
Opties

Hi allemaal, dit is mijn eerste post hier. Mijn ecobubble wasmachine draait nog wel, maar de trommel maakt geen mooie rondjes meer. Zie video. De eerste keer dat we het merkten, kwam er ook een beetje brandgeur. Alvast bedankt voor de reacties

0 Likes
6 Antwoorden
Memoli40
First Poster
Opties

Zal de trommelkruis of lager stuk zijn?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Memoli40, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en bedankt voor het filmpje!

Wat hier precies de oorzaak van is, is voor ons op afstand lastig te beoordelen.

Maakt de trommel wel een mooi rondje als je deze met de hand draait? 

Wanneer je de knoppen Temperatuur en Uitgesteld Einde indrukt en de wasmachine aanzet, zie je dan de melding CB of CLB?

Is de wasmachine leeg dan kun je op start drukken, de wasmchine gaat zichzelf dan opnieuw ijken.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Memoli40
First Poster
Opties

Beste MartijnK,

ik krijg geen clb/cb te zien, alleen een 0. Daarna gaat ie links en rechts draaien, daarna lijkt het alsof hij de normale programma gaat starten.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Memoli40

Goedemorgen! Doet de wasmachine het wel weer naar behoren? Wanneer dit geen verschil maakt kunnen we een serviceverzoek indienen.

Stuur mij dan een priveberichtje met je persoonsgegevens, het serienummer van de wasmachine en de datum van aankoop om een serviceverzoek aan te vragen.

Ons servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Memoli40
First Poster
Opties

Probleem is niet opgelost, ga een andere wasmachine kopen. Wordt helaas de concurrentie

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Naast de mogelijkheid van een herstelling kunnen we je ook toegang geven tot het afgeschermde gedeelte van onze webshop. Stuur mij een priveberichtje met je e-mailadres en telefoonnummer 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes