Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Droger DV80M5010IW geeft ten onrechte aan dat de waterbak vol zit.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2020 09:15 PM)
2238 Weergaven
ThommyB
First Poster
Opties

Ik ben in bezit van een Samsung wasdroger van het type DV80M5010IW/EN. De laatste tijd geeft de droger midden in het droogprogramma een alarm om aan te geven dat de waterbak geleegd moet worden. Echter is de waterbak al helemaal leeg. Aan de pomp ligt het ook niet aangezien deze netjes het water oppompt naar de waterbak. Ik vermoed dat de vlotterschakelaar defect is welke het waterniveau meet onderin de machine.

Zijn er technische specificaties beschikbaar (ohmse waardes) van de betreffende vlotterschakelaar? Dan kan ik deze met een multimeter even doormeten.

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Heyy @ThommyB, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt en welkom op de Samsung Community.

Om na te gaan wat de oorzaak hiervan is kunnen we een serviceverzoek voor je indienen. Stuur mij een priveberichtje met je persoonsgegevens, het serienummer en de datum van aankoop, ons servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het inplannen van een afspraak.

Wanneer je zelf een onderdeel wilt gaan vervangen dan kun je via onze onderdelen website het onderdeel bestellen. Geef hier het typenummer op en je krijgt een overzicht van de beschikbare onderdelen voor jouw wasdroger.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ThommyB
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper waar ik de wasdroger heb aangeschaft. Deze heeft voor mij een reparatieverzoek bij Samsung ingediend. De verkoper gaf aan dat het tot een week kan duren totdat Samsung reageert op het reparatieverzoek. Ik wacht het dus nog even af. De verkoper ze de reparatiekosten zullen vergoeden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Thanks voor de terugkoppeling. Laat je weten hoe de reparatie is verlopen? 👍

rsz-846676
0 Likes
ThommyB
First Poster
Opties

Het is nu anderhalve week geleden dat de verkoper een reparatieverzoek heeft ingediend bij Samsung, maar ik heb nog niks van Samsung vernomen. Duurt dit altijd zo lang? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ThommyB,

Als je dit via de verkoper hebt aangekaart, kan ik hier niets over terugvinden. Heb je dit ook al bij hen nagevraagd? 

Normaal gesproken wordt er binnen 48 uur contact opgenomen om een afspraak te maken.

rsz-846676
0 Likes
ThommyB
First Poster
Opties

Ik heb nogmaals contact opgenomen met de verkoper, die vond het vreemd dat er geen contact met mij was opgenomen en verzocht mij om zelf contact op te nemen met Samsung via 088-9090100. Heb via dit nummer een medewerker aan de lijn gehad die mij vertelde dat de monteur van Samsung dinsdag 22-12-20 contact met mij op zal nemen voor het inplannen van een afspraak. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676
0 Likes