Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wasdroger droogt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2022 08:47 AM)
9263 Weergaven
AJWerk
Apprentice
Opties

Goedenmiddag,

Onze droger droogt sinds een week niet goed meer. Het glas van de deur is telkens nat aan de binnenkant wat de was nat maakt. Ook de was in de droger is vaak nog klam. Rondom de opening zit het rubber vol met pluis. Op het filter is het een dikke laag pluis. Verder naar boven wordt het minder.

Ik maak het filter na elke beurt schoon en de warmtepompfilter ongeveer 1 keer in de 1 a 2 week. Ook de sensor onder het filter wordt regelmatig schoongemaakt. De opvangbak voor het water wordt ook na elke beurt geleegd. 

Het gaat om de "dv90f5e6hgw". Mocht iemand een tip hebben of weten wat het kan zijn hoor ik dat graag. Mochten er nog vragen zijn om eventueel meer duidelijkheid te krijgen hoor ik dat ook graag. Alvast vriendelijk bedankt

0 Likes
44 Antwoorden
Anne-Catherine_R
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb thuis exact hetzelfde probleem dat hierboven beschreven wordt. De droogkast heeft 4,5 jaar prima gewerkt en dan van de ene op de andere dag dit probleem. Ik heb ook al meermaals de verschillende tips toegepast, zonder succes.

Kan iemand me verder helpen?

Alvast bedankt!

Anne-Catherine 

0 Likes
Anne-Catherine_R
First Poster
Opties

Hoi,

Wij ervaren ook hetzelfde probleem met onze droger! Na 4 jaar prima te functioneren droogt hij plots niets meer, er komt geen water in de opvangbak. Al alle tips ivm filters en sensoren reinigen meermaals geprobeerd, zonder resultaat.

Toch opmerkelijk dat zo veel mensen dit probleem ervaren! Heeft iemand de servicedienst al met succes ingeschakeld of kunnen we beter zelf proberen repareren?

Alvast bedankt,

Anne-Catherine 

0 Likes
jump
Apprentice
Opties

Hoi ,nu ik denk dat we ons de moeite en tijd kunnen besparen want het helpt toch niets ,het enige wat je hoort een standaard klaar stukje over service en garantie en eventuele kosten van de servicedienst en klaar en als je daar weer op reageert hoor je niets meer van ene Martijn weet niet of dat een persoon is of computer ?Wij hebben het opgegeven ,maar stel dat het wel een euvel is aan een bepaald type droger gaan wij dat echt niet horen no way .

Dus wordt dan helaas na 5 jaar tijd voor een verse een dure les 

MVG 

0 Likes
Rickb95
Apprentice
Opties

Laatste bericht hier en dan sluit ik het af. De droger heeft 3.5 jaar goed gewerkt. Zoals aan de foto's te zien is die echt goed kapot gegaan (hoe geen idee?). De reparateur van Samsung heeft inmiddels bij mij aangegeven dat dit een grote reparatie is die zonder materiaal al rond de 240 euro kost en dat we beter een nieuwe droger kunnen kopen..! Nou dat hebben we met Black Friday zeker gedaan en het is zeker teveel gezegd als ik vertel dat het geen Samsung maar een Bosch is. Service en kwaliteit..

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je droger het niet meer goed doet. Standaard bieden wij 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasdroger en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Jouw wasmachine valt helaas buiten deze periode, we kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasdroger. Een andere optie; wanneer je van mening bent dat deze niet aan de te verwachten levensduur voldoet, kun je hiervoor contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat zij nog iets voor je kunnen betekenen. Je hebt naast de fabrieksgarantie ook een wettelijke garantie: Welke garanties heb ik op een product? | Rijksoverheid.nl 

Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik een serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BrianTMC
Explorer
Opties
Ook hierzo hetzelfde probleem. Tweede wasmachine (in dit geval een wasdroogcombi) van Samsung met een korte levensduur. Klantenservice van Samsung komt niet verder dan het constant opdreunen van hetzelfde protocolverhaaltje. Garantie is verlopen. Ding heeft het nog geen drie jaar volgehouden. Geen coulance vanuit Samsung. Vanuit mij dus nooit meer geld richting Samsung, ook geen telefoons of smartwatches meer. Alles van Samsung gaat er hier uit en er komt iets van een ander merk voor terug in de plaats. Samsung had aan ons een goede, their loss.
0 Likes
jump
Apprentice
Opties

Tja wij hebben het opgegeven en gaan ook op zoek naar een ander merk ,en inderdaad er staat een standaard riedeltje klaar van ene Martijnk communicatie manager en als je hem privé benaderd hoor je niets dus klaar mee ze kunnen beter stoppen met deze site want je schiet er niets mee op ja een grote kostenpost maar niet eens nagaan hoeveel klachten er zijn en het ligt uiteraard altijd aan de consument en niet aan het apparaat ?volgens ons is het een computer die dit beheert en geen persoon maar dat is ons idee ?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is overigens niet de bedoeling dat je ons zomaar een privé berichtje stuurt. Deze worden niet altijd gelezen en daarnaast is de kracht van de Community juist dat gebruikers andere gebruikers op weg kunnen helpen. 

Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasmachines en binnen deze termijn worden technische defecten kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasmachine. Een andere optie; wanneer je van mening bent dat deze niet aan de te verwachten levensduur voldoet, kun je hiervoor contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat zij nog iets voor je kunnen betekenen. Je hebt naast de fabrieksgarantie ook een wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Heb je onze hulp of ondersteuning nodig dan is onze klantenservice is ook via andere kanalen te bereiken, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/36tKTIK

Groeten, 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BrianTMC
Explorer
Opties
Bedankt voor de 100e protocolherhaling Martijn. Mij zijn jullie kwijt. Misschien dat andere klanten deze service en het bijbehorende herhaalriedeltje wel prettig vinden, maar wij niet. We hebben merken waar we al levenslang van kopen, omdat ze service bieden en producten die niet binnen drie jaar net buiten de garantie stuk gaan (zoals bij bijna iedereen hier "toevallig" het geval is) maar bij dit soort service haken wij af. Succes met de verkoopcijfers. Samsung zal het vanzelf wel ooit gaan inzien, wanneer deze nog verder dalen.
0 Likes
jump
Apprentice
Opties

Krijg ik weer hetzelfde riedeltje van ene MartijnK ? nergens om gevraagd ? en dat ik niet zomaar privé berichtjes mag versturen ?En dit stond altijd onder de antwoorden ?Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik een serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Snap er niets meer van en ben er helemaal klaar mee ,en als het alleen voor consumenten is reageer als Samsung Martijn K er dan niet op met een voorgekauwd stukje klaar toch ? 

Einde oefening laten we het zomaar noemen maar dit is echt niet meer te volgen en lijkt wel Bananensplit of we gepiepeld worden ? dat iemand kikt op commentaar of zoiets kan er anders niets van maken ? 

Hoef geen reactie meer en ook niet van die rare berichten 

0 Likes