Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vraag samsung (combi)stoomovens

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2023 06:46 PM)
348 Weergaven
mvb1396
Journeyman
Opties
Wij zijn in de markt voor een nieuwe oven. Nu heeft samsung eigenlijk geen combi ovens met magnetronfunctie meer. (Nis maat 60)
Wel hebben ze combi stoomovens zoals de dual cook flex. 

Ik las dat de combi stoomoven ovens van Bosch en Siemens een regenereer functie hebben om maaltijden op te warmen zoals je in een magentron zou doen, maar dan met stoom. 
Ik krijg bij samsung niet gevonden of hun combi stoom ovens ook een soortgelijke stand hebben? 

Ik wil natuurlijk wel graag een samsung product 😊 

Iemand die ons kan helpen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mvb1396
Journeyman
Opties
Hey martijn , dankjewel voor je berichtje ! Zoals ik het kan lezen heeft samsung dus eigenlijk niet persee een vervanger voor de normale combi oven met magnetronfunctie? Ik zie immers geen nieuwe combi ovens op de website. Wel een hoop magnetrons met oven functie. Dat zou betekenen dat een losse magnetron bijkopen eigenlijk de enige optie is ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mvb1396, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in een nieuwe Samsung. Deze optie is niet beschikbaar op onze ovens, wel kan je met Natural Steam je maaltijd verwarmen en de stoom zorgt er dan ook voor dat jouw product niet uitdroogt 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
mvb1396
Journeyman
Opties
Hey martijn , dankjewel voor je berichtje ! Zoals ik het kan lezen heeft samsung dus eigenlijk niet persee een vervanger voor de normale combi oven met magnetronfunctie? Ik zie immers geen nieuwe combi ovens op de website. Wel een hoop magnetrons met oven functie. Dat zou betekenen dat een losse magnetron bijkopen eigenlijk de enige optie is ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat klopt. de hoofdfunctie is dan magnetron met een over, andersom hebben wij dit niet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes