Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vervangen deurmanchet Samsung ecobubble WF70F5E3P4W/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2020 10:51 AM)
1161 Weergaven
Saar30
First Poster
Opties

Is er ergens een instructie hoe de deurmanchet van een Samsung ecobubble WF70F5E3P4W/EN te vervangen?

En dan gaat het er met name om hoe de achterste bevestigingsring rondom het rubber los te krijgen zodat de manchet er uit kan, en er een nieuwe in kan, en dan weer de bevestigingsring er omheen kan. 

Ik lees elders op de community wel dat iemand adviseert dit door een monteur te laten doen, maar als het bij alle merken en modellen zelf is te doen, moet dit bij dit model toch ook kunnen?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Saar30,

Welkom op de Community.

Hier hebben we helaas geen handleiding of stappenplan voor. Wel kan ik een reparatieverzoek voor je indienen, echter komen daar buiten de fabrieksgarantie wel kosten bij kijken.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Peter-Paul,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik kan begrijpen dat je dit zo snel mogelijk hersteld wilt hebben.  Over de kosten kunnen we moeilijk vooruit zeggen, omdat de monteur jouw wasmachine persoonlijk moet bekijken om een definitieve offerte te maken, want wellicht moeten er ook andere onderdelen worden verwisseld. Hij stuurt wel van te voren een geschatte offerte naar je op. De onderzoek- en transportkosten kunnen wel ongeveer 100,50 Euro bedragen.  

We kunnen ook niet zeggen of de monteur binnen een week kan langskomen, want het hangt ook af van de drukte en hoe snel de bestelde onderdelen weer op voorraad zijn.

Wanneer je nog meer informatie wenst, kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Saar30,

Welkom op de Community.

Hier hebben we helaas geen handleiding of stappenplan voor. Wel kan ik een reparatieverzoek voor je indienen, echter komen daar buiten de fabrieksgarantie wel kosten bij kijken.

rsz-846676
0 Likes
Peter-Paul
First Poster
Opties

Ik heb dezelfde wasmachine en hetzelfde probleem. Wat zijn de kosten als ik een monteur laat komen? En hoe snel kan hij komen?

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Peter-Paul,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik kan begrijpen dat je dit zo snel mogelijk hersteld wilt hebben.  Over de kosten kunnen we moeilijk vooruit zeggen, omdat de monteur jouw wasmachine persoonlijk moet bekijken om een definitieve offerte te maken, want wellicht moeten er ook andere onderdelen worden verwisseld. Hij stuurt wel van te voren een geschatte offerte naar je op. De onderzoek- en transportkosten kunnen wel ongeveer 100,50 Euro bedragen.  

We kunnen ook niet zeggen of de monteur binnen een week kan langskomen, want het hangt ook af van de drukte en hoe snel de bestelde onderdelen weer op voorraad zijn.

Wanneer je nog meer informatie wenst, kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes