Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgesteld einde werkt niet Samsung DV80T5220TT

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2021 09:45 PM)
2566 Weergaven
Astridkr
First Poster
Opties

Sinds een maand hebben wij de droger in gebruik en hierop zit de functie uitgesteld einde om een programma op een later moment te laten starten. Het instellen van dit uitgestelde einde lukt, maar zodra dit is ingesteld geeft de droger de melding dat deze gaat vertragen. Uiteindelijk start het programma ook niet op het ingeplande tijdstip, maar blijft de tijd verschuiven en gaat deze niet van start. 
voorbeeld: we plannen het uitgesteld einde op 17:00 om te starten, maar na enkele tijd verschuift dit tijdstip naar bijv. 17:10, 17:11 etc. 
Iemand hier ervaring mee om dit op te lossen?

0 Likes
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Astridkr, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Als ik de handleiding van je droger erbij pak zie ik staan dat gaat om het instellen van het einde van je programma.

Je geeft hiermee aan hoe laat het programma klaar dient te zijn en niet hoe laat deze moet starten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Astridkr
First Poster
Opties

Beste Martijn, 

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat dit de eindtijd is, maar het gaat erom dat het programma helemaal niet van start gaat omdat de eindtijd blijft verspringen naar een later moment. Ook heb ik de handleiding er al bij gepakt en op die manier stel ik het uitgesteld einde in, maar alsnog blijft de eindtijd verspringen naar een lager moment en gaat dus helemaal niet van start. 

we hebben ook al een nieuwe droger ontvangen omdat er eerst gedacht werd dat het een fout bij die ene droger was maar ook bij deze droger lukt het niet. 

Graag hoor ik hoe wij dit op kunnen lossen. 

groet, 

Astrid

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Astridkr, goedemiddag.

Hmmm, waar heb je de droger aangekocht? En even voor de zekerheid heeft jouw droger een dagtijd-weergave of stel je enkel het einde van het droogprogramma een aantal uur uit?

Misschien nog een overbodige vraag maar er zit wel was in de droger wanneer je deze instelt?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Astridkr
First Poster
Opties

Ik heb enkel de optie om een tijd in te stellen en als de gekozen dag op de volgende dag valt, dus bijv. Na 00:00, dan geeft de droger +1 aan waarmee aangegeven wordt dat het de volgende dag is. Maargoed starten doet ie niet.. hij blijft dus vertragen. 
Ik heb de droger bij Coolbue gekocht en er zit inderdaad was in de droger als ik het uitgesteld einde instel. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je de stappen uit de handleiding hebt gevolgd en dit geen verschil maakt voor de timer dan zullen we een reparatieverzoek kunnen indienen. Stuur mij een privé berichtje met je persoonsgegevens, het serienummer en de datum van aankoop.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Astridkr
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

hoe kan ik je een privebericht sturen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Atridkr, goedemiddag.

Als je gaat naar berichten en mijn naam ingeeft, heb je ook een optie om mij een privébericht te sturen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
WTol
Journeyman
Opties

Beste Martijn, wij hebben exact hetzelfde. De eindtijd blijft 'meeschuiven' en onze droger start dan niet. De eindtijd is op onze droger in te stellen als een dag tijd. Ik vermoed dat de droger niet weet wat de tijd eigenlijk is? Hoe stel ik dit in?

We hebben een DV80T7220BT.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @WTol.

Welkom op de Samsung Community!

Heb je de droger ook verbonden met de SmartThings-app? Zou je hier anders een filmpje van kunnen maken en deze met ons delen?

Groeten,

Martijn

0 Likes