Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel problemen met de Eco bubble 7 kg

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2017 08:28 PM)
38334 Weergaven
Desiree_Braat
First Poster
Opties

Sinds vandaag doet de wasmachine het niet meer. Hij wilt niet centrifugeren. Wanneer de motor begint te "zoemen", dan "schud" de trommel met een soort " bonk"-geluid, waarna de machine weer gaat pompen en vervolgens niets meer doet. Ik kan de trommel handmatig draaien en heb de machine gekalibreerd. Ook hebben we de aandrijfriem gecontroleerd en de aan/afvoer gechecked. Met de app ook nog geprobeerd een smart check uit te voeren maar geeft aan " geen fout"  te hebben.

 

We hebben hem 7 november 2015 online gekocht. Kan er een monteur snel langskomen? Gezien de kersverse gezinsuitbreiding is er hoge nood. 

0 Likes
Spring naar oplossing
88 Antwoorden
Erwin1972
First Poster
Opties

Goedeavond, nee ik heb nooit iets vernomen. Ben toen zelf aan het sleutelen gegaan. En heb de printplaat vernieuwd. 

Dat heeft gewerkt. Soms lijkt het erop dat het euvel er nog wel in zit. De trommel start soms nog een beetje twijfelachtig op.. 

maar werkt gelukkig wel. 

0 Likes
smmms
Apprentice
Opties
Kan je me meedelen waar je de printerplaat gekocht hebt en aan welke prijs.
0 Likes
InekeS60
First Poster
Opties

De machine is 3 jaar oud. Wat zullen de kosten dan zijn? Te meer het omdat het probleem bij Samsung ligt.

 

 

0 Likes
InekeS60
First Poster
Opties

De machine is 3 jaar oud. Wat zullen de kosten zijn? Te meer omdat het een probleem bij.Samsung ligt.

0 Likes
InekeS60
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

We kunnen een reparatieverzoek indienen, zit er nog garantie op jouw wasmachine? Zo niet, dan komen er wel kosten kijken bij een reparatie.


De machine is 3 jaar oud. Wij zijn met 2 personen dus niet dagelijks gebruikt.  Wat zijn de kosten te meer omdat het een productiefout van Samsung is. Ik hoop oprecht dat wij daar niet voor op hoeven te draaien

0 Likes
Erwin1972
First Poster
Opties

Ik heb de printplaat gewoon bij een winkel besteld. €240

0 Likes
smmms
Apprentice
Opties
Dit is veel geld voor de aanschaf van een nieuwe printplaat. Het bedrag komt overeen met de helft van de aankoopprijs van mijn wasmachine. Voor €100 meer heeft men een nieuw wel eenvousig toestel.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@InekeS60 Buiten de fabrieksgarantie zijn er kosten verbonden aan een reparatie, of hij de machine dagelijks gebruikt is of niet. Hoeveel de reparatie zal bedragen durf ik niet te zeggen. 

 

 

rsz-846676
0 Likes
InekeS60
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

@InekeS60Buiten de fabrieksgarantie zijn er kosten verbonden aan een reparatie, of hij de machine dagelijks gebruikt is of niet. Hoeveel de reparatie zal bedragen durf ik niet te zeggen. 

 

 


Mijn vraag was ook wat de kosten zijn bij de coulance regeling wat ik teruglees in de oudere posts. Ik lees verschillende bedragen en ik neem aan dat ik hier dan ook voor in aanmerking kom. Ik hoor het graag.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zoals ik aangaf in mijn vorige bericht, kan ik van te voren niet aangeven hoe hoog de kosten zullen uitvallen.

 

Als ik het reparatieverzoek indien, neemt het reparatiecentrum vervolgens contact met je op, hier kun je navraag doen naar de bijkomende kosten. 

rsz-846676
0 Likes