Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte ervaring met levering koelkast.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 10:49 AM)
156 Weergaven
shosh1
Student
Opties

De slechtste ervaring ooit gehad na het bestellen van mijn koelkast!

De leverancier heeft op de eerste dag niet aangebeld, ze bellen op de gsm en als ik niet oppik veronderstellen ze dat er niemand thuis is en ze rijden weg.. Op de 2de dag heeft hij de koelkast geleverd maar niet geïnstalleerd en hij heeft de oude koelkast niet meegenomen. Ik heb contact opgenomen om de oude te laten komen ophalen, de dag daarop is hetzelfde gebeurd zoals de eerste dag, ze bellen gewoon niet aan, ze bellen op de gsm en als ik niet oppik veronderstellen ze dat er niemand thuis is en ze rijden weg. Terug contact opgenomen en bij de 4de poging is het gelukt om het oude toestel te komen halen. Die chauffeurs spreken daarboven geen Nederlands en communicatie loopt wat niet optimaal. 

#RB34T602ESA

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @shosh1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zal dit ook intern doorzetten om herhaling in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is het alsnog goed gekomen en ondanks deze ervaring wensen we je heel gebruiksplezier toe met de nieuwe koelkast.

Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Waar is de koelkast gekocht? Welk bedrijf kwam het brengen? Als het bij Samsung is gekocht post dan even het ordernummer.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
shosh1
Student
Opties

Ordernummer: BE220725-24317487

Geleverd door Dynalogic.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @shosh1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zal dit ook intern doorzetten om herhaling in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is het alsnog goed gekomen en ondanks deze ervaring wensen we je heel gebruiksplezier toe met de nieuwe koelkast.

Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes