Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung sdc35701 filter probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2018 01:39 AM)
976 Weergaven
Mayaa
Apprentice
Opties
Hallo,

Zodra ik mijn droger aanzet gaat zowel het filterlampje en het lampje eronder branden tijdens een programma stopt de droger na 10min en moet ik weer op start drukken zo gaat dat zo een 40 min door en op een gegeven moment geeft hij HE als foutcode aan en moet ik m dus uit en aan doen en herhaalt het probleem zich weer, nou zijn beiden filters heel goed schoongemaakt met schoonmaak azijn en er is dus geen stofje te bekennen, aan de achterkant ook de plaat losgemaakt en daar stofvrij gemaakt en bij de stoffilter bij dat ijzeren uitsteeksel etc goed schoongemaakt maar niets dat helpt..
Het maakt trouwens ook niet uit op welke stand ik m zet.

Weet iemand wat ik hiermee aankan?? 
Als ik een monteur neem kan ik net zo goed een nieuwe droger nemen.

Groetjes

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien heb je iets aan deze tips: https://www.coolblue.nl/advies/droger-schoonmaken.html

Hoe oud is de droger?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Mayaa
Apprentice
Opties

De droger is 4 jaar oud,

En wat op de link staat heb ik indd al gedaan

Gr

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Even contact opnemen met de verkoper en kijken of die wat voor je kan betekenen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

4 jaar is namelijk niet echt een levensduur dat je verwacht van een droger..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Hans1953
Apprentice
Opties

Aan de achterzijde kp losschroeven dan zie je 2 sensoren op de metelaen behuizing zitten met omgebogen stripjes. Voorzichtig terug buigen sensor schoonmaken en hij doet het weer wel beide sensoren doen

0 Likes
Suzy010
First Poster
Opties

Hi Hans. Zou dit ook werken bij de Samsung sdc14709? Als in gebben die ook de sensoren zo zitten ? Ik heb nml ook probleem dat hij filter Vol blijft aangeven.   Hij is al wel oudje bijna7 jaar)  maar als hij door mij zo gemaakt kan worden,ga ik dit nog Eerst proberen. 

0 Likes
Hans1953
Apprentice
Opties

Ik zou het zeker proberen kost niets bij mij doet hij het nog steeds goed.

0 Likes