op 23-08-2018 07:41 AM
Heb sinds 2 dagen de koelkast RT38K5400S9/EF in bezit ..wat mij opvalt is dat deze koelkast blijft draaien ..ik bedoel daar mee ..mijn oude koelkast sloeg bij het bereiken van de temperatuur af ..deze blijft gewoon door gaan ? is dat normaal ?
ook fluit hij soms en bonkt ..echt stil vind ik hem niet .
Heb Samsung gebeld ..maar volgens hen ..is het normaal dat hij blijft door draaien en niet afslaat ?
wie heeft hier ook ervaring mee ?
Mvg R
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-08-2018 03:38 PM
Pfff ..nu laat maar ..heb dat nog nooit gedaan ...het zal wel zo horen ..ben gewoon mijn oude koelkast gewend ....had al gelezen dat deze koelkast niet één van de stilste schijnt te zijn ...zal wel wennen .
Bedank in ieder geval voor de respons ...
Mvg R.
op 23-08-2018 12:46 PM
op 23-08-2018 10:34 PM
kan wel zo zijn ..maar de gene bij samsung ..zei dat het volgens hem normaal is ..maar zeker weten ? dat kon hij niet .
er zulen hier toch wel meer mensen zijn , die deze koelkast of een gelijkwaardige hebben ..die mij kunnen vertellen dat hij altijd draait en niet afslaat ..ben bang dat het erg veel stroom kost .
op 24-08-2018 02:52 PM
Het is juist door in korte periodes een klein beetje aan te slaan dat er energie wordt bespaard en de temperatuur gelijk blijft, dit is een eigenschap van de koelkasten en geen defect. Maar voor de zekerheid luister ik graag met je mee. Zou je een video opname kunnen maken van je koelkast zodat we een indruk kunnen krijgen van het geluid dat hij maakt? Audio opname kan ook natuurlijk, maar met beeld erbij kunnen we ook gelijk zien hoe ver je er vanaf staat en alsnog het geluid hoort.
op 24-08-2018 03:28 PM
Beste JoeriS,
heb al op diversen site's gekeken ..en schijnt inderdaad normaal te zijn dat hij contineu draait ..schijnt door de digitale inverter te komen ..die de boel controleerd en koel houd ..
heb een filmpje gemaakt met geluid ..maar hoe moet ik die toevoegen ..?
Mvg R
op 24-08-2018 03:30 PM
op 24-08-2018 03:38 PM
Pfff ..nu laat maar ..heb dat nog nooit gedaan ...het zal wel zo horen ..ben gewoon mijn oude koelkast gewend ....had al gelezen dat deze koelkast niet één van de stilste schijnt te zijn ...zal wel wennen .
Bedank in ieder geval voor de respons ...
Mvg R.
op 24-08-2018 04:03 PM
op 05-04-2020 02:04 PM
Ik zit met hetzelfde probleem.
Daags na installatie bleef de koelkast maar draaien.
Stekker eruit gehaald en na 30 seconden weer erin gedaan.
Toen leek het goed.
Maar de laatste paar weken slaat hij heel erg vaak aan. Veel vaker dan mijn vorige.
Als dat is om juist energie te besparen heb ik er vrede mee, maar ik vraag me af of het zo hoort?
Paul
op 06-04-2020 01:27 PM