op 04-10-2017 11:32 AM
Goedemorgen,
Er is gisteren bij ons een technicus in opdracht van Samsung geweest. Hij heeft geconstateerd dat de compressor defect is en niet rendabel te repareren. De koelkast is eind mei 2011 bij Mediamarkt gekocht. Ik word van 't kastje naar de muur gestuurd want Samsung geeft aantaal dagen nodig om het rapport te verwerken en de technicus is "vergeten" te vermelden waarom de koelkast niet meer doet (dat gaan ze op mijn verzoek alsnog vermelden en opnieuw aan me mailen). Omdat de koelkast ouder dan 6 jaar is zal de technicus geen advies bij Samsung indienen over de passend oplossing hiervoor... Zit er 10 jaar garantie op de compressor van de koelkast? Kan iemand me hierover advieseren aub?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Oleksandr
op 06-10-2017 09:21 AM
Hi Oleksandr, wat zonde dat de koelkast defect is. Op de gehele koelkast zit 2 jaar fabrieksgarantie, zo ook de compressor. Dit betekent dus dat indien er een reparatie mogelijk is, dit kosten met zich mee zou brengen. Heb je dit ook met de winkel van aankoop besproken?
op 23-07-2019 08:39 AM
op 26-07-2019 06:13 PM
Ik zie ondestaand mail ivm compressor wij hebben ook een koelkast waar 10 jaar garantie op zit.
eerst kwam er een monteur met een printplaat die niet goed was ,week later weer terug en hij zei het is de compressor,daar moest een speciale monteur voor komen ,oke weer 2 weken verder.
deze monteur vertelde ons uw koelkast is dood.Bij de samsung service vertelde zij ons hij word omgeruild ,yippy wij blij ,maar dat was voor korte duur. Of we de bon nog hadden ,nee in een verhuizing en na 7 jaar niet te vinden.
toen vertelde ze ons dat onze koelkast na 7 jaar opgegeven was,sorrie ik heb 10 jaar garantie staat een sticker van op de koelkast .
dus wat nu ,ben nu 8 weken verder en zit nu met een camping koelkastje ***** met dit weer vind het geen service
vriendelijke groet familie vernie
op 29-07-2019 10:52 AM
op 29-07-2019 02:35 PM
Beste Heer Nick
Ten eerste heel erg bedankt voor uw snelle reactie.
Bij deze stuur ik u ons klantnummer 2815365357.
Ik hoop echt dat u wat voor ons kan betekenen.
Ik stuur u ook bij deze mijn tel nr 0683780015.
Hoop snel weer van u te horen ,vriendelijke groet
Hetty Vernie
op 01-08-2019 12:03 PM
Beste Heer Nick
ik heb u onlangs een mail gestuurd met ons klantnummer waar u om vroeg.
mijn vraag is of er al iets bekend is.nogmaals hoop dat u wat voor ons kan betekenen
vriendelijke groet
hetty vernie
op 09-08-2019 11:19 AM
op 15-08-2019 04:04 PM
@Arie58 schreef:
Goeden morgen allen,
Ook wij hebben een koelkast met 10 jaar garantie op de compressor maar de koelkast is 7 jaar oud en dus afgeschreven de garantie is dus een wasse neus,ik zal dus wel 2 keer nadenken voor ik een Samsung koop.
We hebben vaak email's gestuurd maar er komt niks uit.
De groetjes,
Fam.Vernie
Goeden middag ,
waarom worden de e-mails niet beantwoord ?
op 16-08-2019 01:28 PM