Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung RS7578THCSL/EF

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2022 09:23 PM)
498 Weergaven
ZarqG
First Poster
Opties

Al 3 maanden met een defecte compressor die 10 jaar lang garantie heeft heb ik nog steeds geen nieuwe koelkast gehad. 
Aangezien ik zelf een monteur ben en al wist dat het probleem em in de compressor zat en niet in de aansturing kwam er een monteur langs die met hetzelfde uitkomst kwam waarvoor ik 104 euro heb moeten betalen zonder reparatie omdat de koelkast dood verklaard is.
Samsung heeft mij een nieuwe beloofd en aangegeven dat ik een nieuwe koelkast zou krijgen en die toezegging heb ik al meerdere malen gehad. 
uiteindelijk krijg ik nadat ik inmiddels al 100x heb gebeld een mail van ze dat ik een koelkast kan krijgen en ik ook nog eens 710 euro mag betalen ?
koelkast is net 4 jaar oud waarvoor ik ook nog eens 1100 euro voor heb betaald.
Dat was nooit de afspraak.
De afspraak was dat ik een nieuwe zou krijgen omdat die 1. Niet gerepareerd kan worden en 2. Ik 10 jaar garantie heb op de compressor. 
Of de koelkast nou 24 maanden garantie heeft of niet, waarom geef je dan een garantie van 10 jaar op de compressor ? 
mijn voorstel of je repareert de compressor of ik krijg een nieuwe koelkast.
Ik ga niets betalen, ben ontzettend pissig want elke dag hoor ik dat ik terug gebeld wordt door de afdeling VOC wat nooit gebeurt. 
Ik ben geen 1 keer terug gebeld ! 
SCHANDALIG !!!
Zeer ontevreden met deze bedrijf ! 
Mijn vertrouwen in deze bedrijf is er allang niet meer en via deze weg probeer ik alsnog geholpen te worden.
Want door de klantenservice wordt ik steeds van et kastje naar de muur gestuurd. 
Mocht dit niet helpen onderneem ik juridische stappen omdat ik ten einde raad ben. 
P.S. garantie staat er met koeien letters dr nog op.

De garantie was ook de reden dat ik deze koelkast had aangeschaft.

14A47384-4140-412A-A3AA-647669CA9669.jpeg

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @ZarqG.

Het is natuurlijk niet fijn dat je koelkast het niet meer goed doet. Wanneer de fabrieksgarantie voorbij is en de koelkast niet meer te repareren is krijg je een voorstel om met bijbetaling een andere koelkast te ontvangen. Heb je van mijn collega's van de omruilafdeling ook een voorstel gehad? En heb je hier ook op gereageerd? Wat is je reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ZarqG
First Poster
Opties

Ik heb geen ordernummer of reparatie nummer voor je, wel een NL nummer dat is : NL809818061B01

Die voorstel heb ik gehad en ga ik niet mee akkoord.
Omdat mij al meerdere malen is toegezegd door verschillende klantenservice medewerkers dat ik een nieuwe koelkast zou krijgen en deze zou worden omgeruild zonder enige bijbetaling.
Als de fabriekgarantie van 2 jaar voorbij is waarom geven jullie dan garantie op de compressor van 10 jaar ?
Het is absurd dat de koelkast na 4 jaar het begeeft, waarna ik een nieuwe moet kopen zodat die het ook na 4 jaar begeeft ? 
dat denk ik niet.
Ik wil dat er een oplossing komt, of jullie repareren de koelkast of ik krijg een nieuwe.
Dat was de afspraak.
Waarvoor geef je 10 jaar garantie op een compressor ? 
Er zijn geen andere onderdelen stuk dan behalve de compressor !

0 Likes
ZarqG
First Poster
Opties

Nogmaals Martijn,

Ik heb 10jaar Garantie op de compressor.
De garantie is er niet voor niets.
Dat is buiten de fabrieksgarantie om.
graag een oplossing aub want die klantenservice medewerkers zijn echt Laks en laten mij alleen maar wachten en ik ben nooit door ze terug gebeld.
Ik zit al 3 maanden zonder koelkast en hou het niet meer uit !
Of de koelkast repareren of een nieuwe toesturen als beiden niet gaat graag het bedrag aan mij crediteren.
Ik wil en moet nu echt geholpen worden want het is vandaag 30 graden en ik kan geen eens een koud drankje drinken en mn eten bederft steeds.
Het duurt nu veelste lang en ben inmiddels mn geduld al kwijtgeraakt.
Dit is niet naar jou toe gericht Martijn maar aub ik moet nu geholpen worden.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @ZarqG, ik begrijp natuurlijk dat dit geen prettige situatie is en hoop dat je er spoedig helemaal uit zal komen. Je kunt mij eventueel even een privébericht sturen, dan kan ik nakijken hoe het nu zit en wat er zoal is besproken. Overigens kan er over het algemeen een reparatieverzoek worden ingediend maar zullen daar wanneer de reguliere fabrieksgarantie voorbij is wel de nodige kosten bij komen kijken, ongeacht extra garantie op specifieke onderdelen. Veel succes nog en een prettig weekend gewenst! 

Groeten,

@JoeyH

0 Likes
ZarqG
First Poster
Opties

Hi JoeyH,

er is al een monteur geweest voor reparatie die gaf aan dat de koelkast niet gerepareerd kan worden omdat de compressor defect is en heb daarvoor 104 euro moeten betalen zonder dat er iets gerepareerd werd.
IK ga niet nog een x een monteur laten langs komen die hetzelfde gaat doen en ik weer 104 euro ga moeten betalen.
Ik ben het spuugzat en dit moet nu opgelost worden ik ben al 3 maanden bezig zonder dat iemand van SAMSUNG contact met mij heeft opgenomen.
IK HEB GARANTIE OP DE COMPRESSOR VAN 10 JAAR!!
Ik verwacht een oplossing zonder bijbetaling van mijn kant.
ik heb samsung al genoeg lopen betalen.
En ga niet nog eens zo een groot bedrag betalen voor een koelkast.
Jullie collegas van de klantenservice hebben mij een nieuwe koelkast beloofd zonder dat ik er voor moet bij betalen.
Er is mij meerdere malen verteld dat ik een nieuwe koelkast zou krijgen en de defecte omgeruild zou worden.
Heb de koelkast 4 jaar nu, de compressor heeft 10 jaar garantie, dat houdt in dat ik nog 6 jaar garantie op de compressor heb.
Ondanks dat de koelkast volgens jullie is afgeschreven.
Samsung kan de koelkast niet repareren dat houdt in : of ik krijg een nieuwe koelkast of mijn geld terug !

0 Likes
ZarqG
First Poster
Opties

Dag Martijn,

ruim anderhalve week geleden ben ik gebeld door Dhr.Edward die mij terug zou bellen na een week ivm met de nieuwe koelkast. 
Ik wacht nog steeds op zijn belletje en nog steeds niets te horen gekregen.
De moed zakt nu wel onder mn voeten vandaan, het is hartje zomer en ben al bijna 4 maanden verder zonder koelkast. 
Zou dhr.Edward mij terug kunnen bellen ? Voor de koelkast die mij destijds is toegezegd.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @ZarqG! Ik neem het even over van Martijn en zoals ik aangaf, kun je gerust een privébericht sturen zodat we met je mee kunnen kijken. Overigens vermoed ik dat je gezien het ordernummer het beste de verkoper kunt benaderen, maar het is mij vooralsnog niet helemaal duidelijk hoe het precies zit. 

Groeten, 

Joey

0 Likes