Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung RL34HGSW instelknoppen werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2019 12:32 PM)
2920 Weergaven
ShortyEK
First Poster
Opties

Wij hebben een Samsung RL34HGSW No-Frost koelkast, met een front display en instel knoppen.

Koelkast display en knoppenKoelkast display en knoppen

De laatste tijd doet de koelkast vreemd en wordt de temperatuur van de vriezer automatisch ingesteld, zonder dat er op het knopje wordt gedrukt. We hebben al gecontroleerd of het knopje voor de vriezer temperatuur niet vast zit, maar dit is niet het geval. Om het automatisch aanpassen van de temperatuur te stoppen heb ik de stekker uit het stopcontact gehaald en weer aangesloten.

Het automatisch aanpassen van de temperatuur is gestopt(te vroeg gejuicht, een paar minuten naar het plaatsen is het weer begonnen), maar nu doen de knoppen het helemaal niet meer en ik kan dus de temperatuur niet meer instellen. Heeft iemand hier ook ervaring mee of weet iemand een oplossing op de knoppen weer werkend te krijgen?

Bij voorbaat dank.

0 Likes
2 Antwoorden
NadineH
Samsung Benelux
Opties

Hoi! Wat gek dat je de knoppen helemaal niet meer kunt gebruiken! Hoe lang heb je de stekker ongeveer uit het stopcontact gehad om de koelkast te resetten? Koelt en vriest hij verder wel nog gewoon goed? 

0 Likes
Members_1orLLOb
First Poster
Opties

ik heb ook samsung de 2e( garantie maar die heeft ook begeven en leeft beetje eigen leven nooit geen samsung meer schijn nogalin te zijn die problemen bij samsung koelkastten schijnbaar heb andere tijpemaardie doet zelfde en verbruikte inmiddels 140 watt heb de stekker eruit NOOIT geen samsung meer lg gehadNOOIT problemen na 15jaar verkocht voorkleine spijt als haren op mn hoofd 

0 Likes