Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung POWERStick PRO steelstofzuiger met extra accu

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2018 03:50 PM)
979 Weergaven
Maickel
First Poster
Opties

Afgelopen week een steelstofzuiger Samsung POWERStick PRO gekocht.
Als extra actie zou er een 2e accu bij zitten, mede door deze promotie ben ik overstag gegaan om een Samsung te kopen i.p.v. een Dyson.
Helaas krijg ik nu een reactie van samsung dat alleen bepaalde winkels meedoen.

Gr.Maickel

0 Likes
8 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat klopt! Zie hier alle winkels die meedoen, onderaan de pagina. Maakte de winkel wel reclame met de extra batterij? Dan zou ik ze hierop zeker aanspreken.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Maickel
First Poster
Opties

Hi Nick,

Uiteraard heb ik dat ook al gedaan, maar geen resultaat.

De stofzuiger werkt naar tevredenheid, en zoals ik al heb aangegeven was voor mij de 2e accu een must.

Ik had gehoopt dat Samsung hier dan nog wat in kon betekenen.

Gr.Maickel

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Vaak zit er nog een bedenktijd bij, waarbij je het product kunt terugbrengen. Je kan in dit geval naar een andere winkel gaan. We proberen het zo duidelijk mogelijk neer te zetten, maar we kunnen er helaas niet bij elke aankoop bij zijn 😞

---------
Signature-Note10
0 Likes
Bert77
First Poster
Opties

Beste,

Ook ik heb sinds gisteren de Samsung Powerstick Pro aangeschaft. Ook ik kreeg te horen dat er een tweede batterij bij zou zitten en dat die geleverd zou worden na registratie product. Ik heb mijn product geregistreerd echter lees ik bij de speciale voorwaarden dat de actie voor een tweede batterij al eind december 2018 verlopen is. Mede door die tweede batterij ben ik overstag gegaan en heb ik de Samsung aangeschaft ipv de Dyson V8. De tweede batterij had voor mij een hoger pluspunt ten opzicht van de vuilcilinder. U snapt nu waarschijnlijk wel dat ik me best in de maling genomen voel en dat men in de winkels dus kennelijk nog steeds een actie promoot en er ook mee schermt dat daarom de samsung een pluspunt heeft ten opzichte van andere merken ondanks dat de actie alang afgelopen is.

Hoe dit op te lossen??

Klant kwijt of oplossing bieden?

Met vriendelijke groet,

Bert

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad heel apart .. Welke winkel was dit bij? Het is natuurlijk niet iets waar wij veel aan kunnen doen, als een winkel iets adverteert wat niet klopt. Maar dat terzijde is het niet de bedoeling en wil ik het graag doorgeven. Er loopt momenteel trouwens wel een cashback.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Maickel
First Poster
Opties
Beste,

Die 2e accu waar ik om vroeg heeft toch geen nut, stofzuiger is nu al voor de 2e x ter reparatie aangeboden, wederom borstel kapot.
Wat is mijnvertrouwen in Samsung gedaald zeg!....nooit had ik dit verwacht.....op zich wordt je goed geholpen, maar wat een slecht apparaat is het!
0 Likes
TonyAarts
Apprentice
Opties
Moet de jet90 nu continu in houder aan oplader zitten of moet je bij volle accu telkens stekker uit stopcontact halen? Wie heeft het antwoord?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @TonyAarts,

Deze informatie kun je in de handleiding vinden. 

Haal de stekker van de oplaadmodule uit het stopcontact en verwijder de batterij uit de oplaadmodule als u de stofzuiger lange tijd niet gebruikt of als u lang van huis bent.

De stofzuiger kan tijdens het opladen niet worden gebruikt.

rsz-846676
0 Likes