28-12-2018 03:50 PM - bewerkt 28-12-2018 03:53 PM
Afgelopen week een steelstofzuiger Samsung POWERStick PRO gekocht.
Als extra actie zou er een 2e accu bij zitten, mede door deze promotie ben ik overstag gegaan om een Samsung te kopen i.p.v. een Dyson.
Helaas krijg ik nu een reactie van samsung dat alleen bepaalde winkels meedoen.
Gr.Maickel
op 31-12-2018 09:57 AM
Dat klopt! Zie hier alle winkels die meedoen, onderaan de pagina. Maakte de winkel wel reclame met de extra batterij? Dan zou ik ze hierop zeker aanspreken.
op 31-12-2018 10:11 AM
Hi Nick,
Uiteraard heb ik dat ook al gedaan, maar geen resultaat.
De stofzuiger werkt naar tevredenheid, en zoals ik al heb aangegeven was voor mij de 2e accu een must.
Ik had gehoopt dat Samsung hier dan nog wat in kon betekenen.
Gr.Maickel
op 31-12-2018 10:21 AM
Vaak zit er nog een bedenktijd bij, waarbij je het product kunt terugbrengen. Je kan in dit geval naar een andere winkel gaan. We proberen het zo duidelijk mogelijk neer te zetten, maar we kunnen er helaas niet bij elke aankoop bij zijn 😞
op 07-02-2019 03:59 PM
Beste,
Ook ik heb sinds gisteren de Samsung Powerstick Pro aangeschaft. Ook ik kreeg te horen dat er een tweede batterij bij zou zitten en dat die geleverd zou worden na registratie product. Ik heb mijn product geregistreerd echter lees ik bij de speciale voorwaarden dat de actie voor een tweede batterij al eind december 2018 verlopen is. Mede door die tweede batterij ben ik overstag gegaan en heb ik de Samsung aangeschaft ipv de Dyson V8. De tweede batterij had voor mij een hoger pluspunt ten opzicht van de vuilcilinder. U snapt nu waarschijnlijk wel dat ik me best in de maling genomen voel en dat men in de winkels dus kennelijk nog steeds een actie promoot en er ook mee schermt dat daarom de samsung een pluspunt heeft ten opzichte van andere merken ondanks dat de actie alang afgelopen is.
Hoe dit op te lossen??
Klant kwijt of oplossing bieden?
Met vriendelijke groet,
Bert
11-02-2019 02:12 PM - bewerkt 11-02-2019 02:13 PM
Dat is inderdaad heel apart .. Welke winkel was dit bij? Het is natuurlijk niet iets waar wij veel aan kunnen doen, als een winkel iets adverteert wat niet klopt. Maar dat terzijde is het niet de bedoeling en wil ik het graag doorgeven. Er loopt momenteel trouwens wel een cashback.
op 17-03-2019 10:38 AM
op 31-01-2021 02:08 PM
op 02-02-2021 01:35 PM
Hi @TonyAarts,
Deze informatie kun je in de handleiding vinden.
Haal de stekker van de oplaadmodule uit het stopcontact en verwijder de batterij uit de oplaadmodule als u de stofzuiger lange tijd niet gebruikt of als u lang van huis bent.
De stofzuiger kan tijdens het opladen niet worden gebruikt.