Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung MC32K7055CK/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2023 06:28 PM)
542 Weergaven
Opties

Sinds een paar maanden deze combimagnetron, mijn man en ik komen er echt totaal niet uit met al die codes , is er inmiddels een betere uitleg van hoe wij simpele dingen, o.a ovenschotels zoals lasagnette, aardappelgratin, afbak broodjes,  zelfgemaakte muffins  en cake maken?

We staan echt op het punt om dat ding te verkopen, terwijl ik lees dat het zo'n fijn ding is 

Kan iemand ons helpen?

Mvg

Brenda

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Brenda Heppener-Lok, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het zal altijd even wennen zijn met een nieuw apparaat, maar ook met deze combimagnetron kan je oa. deze  gerechten bereiden 😇 Je kan hierbij gebruik maken van een voorgeprogrammeerd programma maar ook door de oven of grill functie apart te gebruiken.

Kijk hier voor de handleiding: https://bit.ly/3PEMCBm

Eet smakelijk alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Voor het bakken van een cake of ander gebak kan je het beste handmatig een tijd en temperatuur instellen. In mijn eigen oven stel ik voor een cake de temperatuur in op 150/155 graden voor een tijdsduur van ongeveer 45-60 min 😇

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Brenda Heppener-Lok, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het zal altijd even wennen zijn met een nieuw apparaat, maar ook met deze combimagnetron kan je oa. deze  gerechten bereiden 😇 Je kan hierbij gebruik maken van een voorgeprogrammeerd programma maar ook door de oven of grill functie apart te gebruiken.

Kijk hier voor de handleiding: https://bit.ly/3PEMCBm

Eet smakelijk alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Opties

Hartelijk dank, ik heb al iets gevonden, maar nog steeds niet hoe ik muffins of cake bak, en als ik op YouTube zoek, zie ik alleen hindoestaanse filmpjes, waar ik al helemaal niks van snap 😞😢

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Voor het bakken van een cake of ander gebak kan je het beste handmatig een tijd en temperatuur instellen. In mijn eigen oven stel ik voor een cake de temperatuur in op 150/155 graden voor een tijdsduur van ongeveer 45-60 min 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes