op 12-05-2023 11:31 AM
De jet 75 aangeschaft en naar 8 maanden kapot. Contact opgenomen met Samsung en vanuit hun moeten opsturen naar ce repair. Na iets meer dan een week antwoord gekregen dat er bouwstof inzit en dit niet onder de garantie valt. Ik zou niet weten hoe er bouwstof in moet komen , want heb het alleen huishoudelijk gebruikt. De kosten kwamen uit op 325 euro, bijna net zo duur als een nieuwe stofzuiger. Als ik de stofzuiger niet laat maken komen de kosten op 60 euro om hem terug te krijgen en als ik afstand doe van de stofzuiger dan kost het mij 6,35. Contact gezocht met Samsung en van het kastje naar de muur gestuurd. Wel 15 telefoontjes gepleegd naar Samsung .omdat hun eigenlijk contact zouden opnemen. maar werd niet gedaan. Nu afgelopen maandag weer gebeld en er werd gezegd binnen 2 wekdagen nemen we contact op .maar zoals gewoonlijk nog niks van hun vernomen. Ik vind dit zeer slecht .
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-05-2023 07:15 PM
Vandaag m’n stofzuiger terug gekregen(niet laten repareren) en dacht wat kan er mis gaan als ik hem zelf eens open draai,alles uitgeblazen en met een echte stofzuiger uitgezogen en hij doet het weer .Dus helemaal geen motor en printplaat kapot.Alleen maar stof wat los er in lag.Bespaart m’n in ieder geval die 325€ aan onderdelen en moet allleen dan die 60€ onderzoekskosten betalen
op 15-05-2023 10:36 AM
Hi @Rene Deckers, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de stofzuiger het niet meer goed doet en dit niet binnen de garantie voorwaarden hersteld kan worden. In het servicecentrum wordt de stofzuiger onderzocht en aan de hand hiervan wordt bepaald of dit wel of niet binnen de garantie voorwaarden valt. De bevindingen van onze monteurs zijn hier leidend in.
Heeft mijn collega je inmiddels nog gebeld? Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 15-05-2023 11:36 AM
Goedemorgen @MartijnK
Nee natuurlijk hebben ze nog niet gebeld ,had ik ook niet verwacht. Ik moet immers altijd zelf bellen hoe het ervoor staat. Ik heb geen reparatienummer voor je , maar wel een nummer van ce repair. Misschien dat je kan zoeken op naam, zodat je dan misschien iets vind. René Deckers te Breda.
Ik eigenlijk eerst beter moeten zoeken onder Samsung jet 75 , want ik ben niet de eerste die ze afschepen met bouwstof en jullie service komt ook niet al te best uit de bus.
op 15-05-2023 12:05 PM
Hey René, goedemorgen.
Dankjewel voor je berichtje. Ik heb je gegevens erbij gevonden en zie dat je inderdaad al een aantal keer met ons in contact bent geweest hierover. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en waarom hier geen opvolging in is geweest is mij niet duidelijk en zal dit ook intern doorzetten, zodat ook wij hiervan kunnen leren!
Bouwstof of fijn gruis is voor de meeste stofzuigers in het algemeen iets waar ze niet goed tegen kunnen, het is dan ook zeker niet onze bedoeling om je het gevoel te geven dat we je hiermee afschepen. In het reparatierapport zitten ook foto's toegevoegd vanuit het servicecentrum en deze zal ik je via een privé berichtje toesturen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Groeten,
Martijn
op 15-05-2023 12:25 PM
De foto’s heb ik ook gekregen van ce repair,maar het is gewoon huishoudelijk gebruikt en het enigste wat ik kan bedenken is kattenbakvulling.Neem aan dat een stofzuiger dat moet aan kunnen.
ik vind het gewoon niet kunnen.Als ik de stofzuiger wil laten maken kost het mij 325€ terwijl ik dat ding voor 349€ bij jullie op de site heb gekocht en als ik het niet laat repareren kost het mij 60€ om m’n stofzuiger terug te krijgen.Vind dit echt een beetje raar
op 15-05-2023 12:39 PM
In het servicecentrum is geconstateerd dat er bouwstof of fijn gruis in de motor is gekomen en een reparatie van de stofzuiger valt hierdoor helaas niet binnen de de garantie. Omdat het hierbij om het duurste onderdeel gaat is een reparatie bijna net zo duur als de aankoop van nieuwe.
Wil je de stofzuiger niet laten herstellen dan kan je deze ook terug laten sturen, je betaald dan wel de onderzoekskosten.
Groeten,
Martijn
op 24-05-2023 07:15 PM
Vandaag m’n stofzuiger terug gekregen(niet laten repareren) en dacht wat kan er mis gaan als ik hem zelf eens open draai,alles uitgeblazen en met een echte stofzuiger uitgezogen en hij doet het weer .Dus helemaal geen motor en printplaat kapot.Alleen maar stof wat los er in lag.Bespaart m’n in ieder geval die 325€ aan onderdelen en moet allleen dan die 60€ onderzoekskosten betalen