Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Amerikaanse koelkast - probleem met klepje ice maker

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2023 08:25 PM)
416 Weergaven
veerle0109
First Poster
Opties

Voor de eerste keer (sinds toestel ongeveer 2 jaar te hebben) lukte het niet om ijsblokjes te bekomen: ik drukte (zoals gewoonlijk) op het dispenser paneel voor cubed ice en probeerde ook crushed ice.   Maar er gebeurde niets.   En iets later hoorde ik een kloppend geluid (op zelfde ritme). 

Het was al eventjes geleden dat we ijsblokjes gebruikt hadden.   Was dit de oorzaak?   Ik heb dan de emmer met de ijsblokjes eruitgehaald.  Ervoor gezorgd dat de ijsblokjes niet vaststaken.  

Maar dit heeft niet geholpen.  Bij het opnieuw induwen van het dispenser paneel voor ijs, hoor je een geklop.  En je kan ook zien dat de klep steeds open en dicht slaat.  (dit is het geklop dus).

Wat kan ik doen?  Veerle

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@veerle0109 

Hoi Veerle, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van de koelkast? Maakt de vriezer wel nieuwe ijsblokjes aan? Krijg je wel koud water uit de dispenser? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@veerle0109 

Hoi Veerle, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van de koelkast? Maakt de vriezer wel nieuwe ijsblokjes aan? Krijg je wel koud water uit de dispenser? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
veerle0109
First Poster
Opties
Hallo , ik heb er nooit meer aan gedacht na te gaan Of er reactie kwam. Dus sorry dat ik dit nooit eerder merkte noch reageerde . We zijn intussen maanden verder en hebben de ijsblokjes nooit meer gebruikt wat heel jammer is
Om gemakkelijker te communiceren, is het mogelijk dat dit via e mail loopt?
Veerle.philips.vp@gmail.com
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben niet de mogelijkheid om je hierover te mailen. Je kan ons via verschillende kanalen benaderen om een service verzoek aan te vragen voor de koelkast, ook kan je dit via onze website verder in orde maken. Kijk hier voor meer informatie:  https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes
veerle0109
First Poster
Opties
Bedankt Martijn
Dan zal ik nu antwoorden op je vragen die je via deze weg had gesteld in mei.
1/ modelnummer Rs68N823 1S9( zie afbeelding)
2/ ja ijsblokjes maakt hij aan
3/ ja koud water komt uit dispenser.
Volgens wat ik op internet las betreft het de klep dus...en dan is de vraag of je dit zelf kan oplossen.
Zoneen wou ik toch ook eens zien hoe het zit met garantie? Want die voorwaarden ken ik niet wetende dat de factuur dateert van december 2020. Mvg veerle20231214_110756_1000009668_1702548478.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Het is voor ons niet in te schatten of je dit ook zelf kan doen. Wel kan je via een aparte website van ons, de onderdelen los bestellen.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3uR5ENe

0 Likes