Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Display koelkast constructiefout

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2025 10:27 AM)
44 Weergaven
S623
First Poster
Opties

Display van koel-vriescombi (No-frost) geeft geen cijfers meer, monteur (niet via Samsung) geeft aan dat dit een bekend probleem is bij deze koelkasten, is een constructiefout. Samsung moet dit gratis oplossen, ook al is er geen garantie meer.

Samsung ontkent op de hoogte te zijn hiervan, maar ik kan me niet voorstellen de enige te zijn, als het een bekende constructiefout is. Zijn er meer soortgelijke klachten?

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @S623,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je display geen cijfer meer weergeeft. Ik lees dat er inderdaad een reparatieverzoek was aangemaakt. Had je al een factuur ontvangen en/of is er een bezoekafspraak ingepland? Wat is daarnaast de aankoopdatum van jouw koelkast?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
S623
First Poster
Opties

Hallo,

ik kreeg deze mail van CE-repair:

Om een juiste diagnose te stellen en de reparatie aan uw Samsung Koel/Vries (Combi) te bespoedigen, is het van groot belang dat wij over de correcte informatie beschikken. Daarom vragen wij u ons via deze link het volgende toe te sturen:

• Een video opname van de klacht

Houd u er rekening mee, dat o.b.v. de toestelgegevens, dit model 15 jaar oud is. Veel onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.
Verder het automatisch uitschakelen, is momenteel bij alle modellen concept apparaat, dit t.a.v. energie besparende maatregelen.
n het geval dat de reparatie onder garantie wordt uitgevoerd of een coulance van toepassing is, is een kopie van het aankoopbewijs noodzakelijk. Indien de ontvangen informatie onvoldoende blijkt wordt er alsnog telefonisch contact met u opgenomen.

Ik snap niet waarom ik een VIDEO-opname moet maken van een display, en het deel over "automatisch uitschakelen" begrijp ik al helemaal niet. Maar ik begrijp wel dat het vanwege de leeftijd een probleem wordt en aangezien de koelkast en vriezer het nog prima doen, geef ik het op, dan maar geen display.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie S623,

Ik denk dat er voor een video-opname wordt gevraagd zodat de monteur met meer zekerheid weet dat hij de juiste onderdelen opvraagt voor de reparatie en hierdoor e.v. de oorzaak al kan zien. Kan je ons laten weten of het versturen van de video-opname is gelukt?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes