Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

RSH5UTRS koelkast lekt water

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2023 01:09 PM)
207 Weergaven
Sita
Apprentice
Opties

Rechter buisje lekt waterRechter buisje lekt water

0 Likes
13 Antwoorden
YvanVW
Pioneer
Opties

20230918_083749.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @YvanVW, goedemiddag.

Dankjewel voor de foto's. Dit ziet er ook niet uit als iets wat je makkelijk kan vervangen of eventueel zelf repareren. Wanneer ook een goede ontdooi-beurt niet heeft geholpen zal een serviceverzoek de volgende stap worden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
YvanVW
Pioneer
Opties

Bedankt voor je antwoord maar een ontdooi-beurt is niet meteen aan de orde want waar verblijf ik ondertussen met de inhoud ? En al zeker die uit het diepvriesgedeelte ? 

Ik ben zelf nogal handig wat elektro betreft, dank zij mijn opleiding in die richting ,en zal dit dus proberen zelf op te lossen , op internet floreren genoeg DIY filmpjes waar ik mss iets mee aan kan...

Trouwens , volgens mij gaat het om  de waterverbinding die naar het waterreservoir loopt , dus waar de leiding verdwijnt in het toestel en zo naar het reservoir loopt . Op dit korte traject moet iets mislopen ...en dit ga ik dus uitzoeken ...

YvanVW
Pioneer
Opties

Ondertussen heb ik het gat vooraan onderaan afgedicht met silicone en ook aan de binnenzijde van de koelkast (onderaan achter de groente lade waar het waterreservoir zit) waar de  waterslangetjes in de kast verdwijnen heb ik beide gaten afgedicht met silicone . (Zie foto gepost door de topic starter ) Tot nu toe (1 dag later) zie ik geen water meer lekken ...hopelijk blijft dit zo !