Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

RFG23UERS - eerst water dan ijs onder de CoolSelect-lade

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2020 02:04 PM)
2904 Weergaven
yanneske1
First Poster
Opties

Sinds enkele weken heb ik last van water en dan ijs onder de coolselect-lade.

Er is niets aan de opstelling verandert, doen ook niets anders als voordien .

Heb de frigo al eens naar voor gehaald en zuiver gemaakt.

Enig idee wat er hier aan te doen is ?

IMG-20200316-WA0001.jpgIMG-20200316-WA0002.jpgIMG-20200316-WA0003.jpg

0 Likes
15 Antwoorden
Leonie79
Journeyman
Opties

Hoi Linda,

Is bij jou inmiddels dit probleem opgelost? Wij hebben namelijk dit probleem ook al 3 jaar.

Groetjes,

Leonie

0 Likes
Linda80
First Poster
Opties

Hoi Leonie,

bij ons is het opgelost. We hebben in de zomer de koelkast 2 hele weken uitgezet. Dit hadden we nog nooit eerder gedaan, alle andere “tips” van de Samsung helpdesk hebben we wel geprobeerd maar haalden niets uit. En wonder boven wonder: er is nadat we hem weer hebben aangezet na 2 weken geen plas water meer aangetroffen. Onze vakantie was in juli, dus het gaat al een hele tijd goed. Elke dag dat ie het doet is er weer eentje... maar het vertrouwen ben ik wel kwijt met zo’n “geweldige” klantenservice. Ik vertelde dat ie dus water lekte in de la en kreeg gelijk een kortingsbon om een nieuwe te kopen. Ik vind 6 jaar toch nog relatief jong voor zo’n dure koelkast. Eigenlijk schrok ik ervan, kwam op mij over van “hebben ze allemaal, niets aan te doen”.

Hopelijk werkt het bij jou ook wanneer je hem uit zet.

groetjes,

Linda

0 Likes
Leonie79
Journeyman
Opties

Ik weet niet of je het probleem nog hebt maar ik weet de oplossing.

Ik heb hem onderin aan de achterkant opengeschroefd en daar zat heel veel stof. Dit heb ik weggehaald met de stofzuiger en geen problemen meer. Dit doe ik nu eens in het half jaar ongeveer.

Leonie79
Journeyman
Opties

Sorry ik zie nu pas jouw antwoord 🤦‍♀️

0 Likes
AndreasAce
First Poster
Opties

Scherm­afbeelding 2024-08-05 om 11.35.37.png

0 Likes
AndreasAce
First Poster
Opties

Ik had hetzelfde probleem. En opgelost wat deze Engelsman zegt. Stekker eruit achterkant onderste aluminium plaat eraf schroeven. Bij mij zat het vol met stof. VOORZICHTIG wegzuigen met stofzuigborstel. Dan de twee rubberen slangetjes eruit halen. De rechter zat verstopt. Schoongemaakt met heet water.

Daarna geïnstalleerd en geen problemen meer :smiling-face:

0 Likes