op 19-03-2020 11:04 AM
Beste,
Wij hebbben een frigo aangekocht en daarop zit een cashback op!
Blijkbaar ben ik niet de enige, als ik zo de berichten lees!
Spijtig, want daarmee maken jullie geen goede indruk! Er stond op de formulieren dat er een termijn van 6 weken overgaat (na goedkeuring van jullie) vooraleer een terugstorting kan uitgevoerd worden.
Na een bericht te sturen (na de termijn van 6 weken) naar jullie was dan het excuus dat er een achterstand is op de terugbetalingen. Nu lees ik tussen de berichten dat mede is door de coronatoestanden. Wat zal het volgende excuus zijn! En zo kunnen jullie zich permiteren van weken/maanden te wachten.
Is zelfs zo dat ik op mijn laatste berichten geen enkel reactie meer krijg!!
Wat van ons betreft, indien dit spelletje lang aansleept zullen wij genoodzaakt zijn om toch eens een advocaat onder armen te nemen! Want is altijd zo, wij moeten binnen een bepaalde termijn de factuur betalen en jullie kunnen zich ervan uit halen met tientallen excuses.
Hopend op een spoedige verwerking, verblijven wij,
met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-03-2020 06:09 PM
Geachte,
Ondertussen toch onze cashback ontvangen! Waarvoor dank!
Maar we vinden het enorm spijtig dat wij zo hebben moet aandringen en zelfs stappen hebben moeten ondernemen via Test Aankoop. Laat ons zeggen dat dit zeker geen goede indruk nalaat!!
Wij moeten nog elektrische apparaten aankopen, maar zullen niet meer ingaan op een toestel met cashback van Samsung. Mocht alles een beetje op correcte manier verlopen zijn en de cashback binnen of net na de termijn hebben ontvangen zonder enige moeite te moeten doen, dan ging onze keuze snel gemaakt zijn!
We hopen dat alle mensen hun cashback dan ook mogen ontvangen! Indien niet, dan raden wij hun aan om eens contact op te nemen met Test Aankoop!
Mogen we hopen dat jullie hieruit en les leren, maar we weten dat enige tijd geleden Test Aankoop ook al is moeten tussenkomen met mensen die hun cashback ook niet ontvangen hebben. Dus denken we dat dit problematisch zal blijven. Ofwel moet Samsung de cashback actie achterwege laten.
Met vriendelijke groeten
op 20-03-2020 10:02 AM
Hi @andy401,
Allereerst, welkom op de Samsung Community!
Als je voor mij het registratienummer hebt, duik ik er graag voor je in.
op 23-03-2020 04:40 PM
Geachte,
Hopend op een spoedige terugbetaling hierbij het registratienummer:
Registratiecode | BEL4091241PBMYY | |
Zoals ik dit hier bij sommige berichten lees, zullen wij hopelijk niet aan het lijntje worden gehouden. Mijn echtgenote zal een mailtje sturen naar testaankoop om eens ons verhaal te doen en dit van vele anderen. |
op 24-03-2020 04:16 PM
op 25-03-2020 05:22 PM
Beste,
Laat ons inderdaad hopen dat deze cashback op onze rekening terecht komt!
Dit heeft ons niet weergehouden om toch eens contact op te nemen met Test Aankoop en daar alvast een dossier op te maken van deze klacht!
Heb doorgegeven aan Test Aankoop dat wij het bericht gekregen hebben dat de cashback op onze rekening zal gestort worden, maar ik toch wens om een dossier aan te leggen. Aangezien wij hier vanalles lezen omtrent cashbacks.
Test Aankoop is ook in het bezit van alle documenten en correspondentie.
Hopend op een vlotte verwerking, verblijven wij,
met vriendelijke groeten
Familie Mylle
op 26-03-2020 12:09 PM
op 27-03-2020 06:09 PM
Geachte,
Ondertussen toch onze cashback ontvangen! Waarvoor dank!
Maar we vinden het enorm spijtig dat wij zo hebben moet aandringen en zelfs stappen hebben moeten ondernemen via Test Aankoop. Laat ons zeggen dat dit zeker geen goede indruk nalaat!!
Wij moeten nog elektrische apparaten aankopen, maar zullen niet meer ingaan op een toestel met cashback van Samsung. Mocht alles een beetje op correcte manier verlopen zijn en de cashback binnen of net na de termijn hebben ontvangen zonder enige moeite te moeten doen, dan ging onze keuze snel gemaakt zijn!
We hopen dat alle mensen hun cashback dan ook mogen ontvangen! Indien niet, dan raden wij hun aan om eens contact op te nemen met Test Aankoop!
Mogen we hopen dat jullie hieruit en les leren, maar we weten dat enige tijd geleden Test Aankoop ook al is moeten tussenkomen met mensen die hun cashback ook niet ontvangen hebben. Dus denken we dat dit problematisch zal blijven. Ofwel moet Samsung de cashback actie achterwege laten.
Met vriendelijke groeten
op 30-03-2020 11:50 AM