Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Restwarmte melding kookplaat Samsung NZ64N7777GK/E1

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2022 10:00 AM)
698 Weergaven
qwertyroy001
Apprentice
Opties

Beste, 

Pas geleden heb ik deze kookplaat gekocht. Fijne kookplaat alles werkt naar behoren. Wel blijft hij al de hele nacht een H aangeven op de flexzone. In de smartthings app blijft hij aangeven "brander uit maar is nog wel warm" terwijl hij na een nacht wel koud aanvoelt. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

image

Mvg Roy

0 Likes
8 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
En wat gebeurt er als je de kookplaat eens een tijdje spanningsvrij zet? Dus gewoon de stekker eruit.
0 Likes
qwertyroy001
Apprentice
Opties
Dat zal ik even moeten kijken. Heb hem al wellicht aan/uit gezet kwa spanning eraf en er weer op
0 Likes
qwertyroy001
Apprentice
Opties
Ik heb hem even van spanning gehad, daarna aangezet nogmaals hetzelfde (zie onderstaande foto) als je even gekookt hebt gaat hij van H -> h en dan uit maar linksboven blijft hij H zogauw ik hem inschakel (stroom erop) komt er gelijk een H en 5sec later pas het rode puntje bij het wifi teken20220206_145848_6575_1644155941.jpg
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dan zou ik toch contact opnemen met de verkoper, daar loopt je garantie.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
https://www.samsung.com/nl/support/model/NZ64N7777GK/E1/#downloads neem eens een kijkje in de Handleiding.

Mogelijk vind je een oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Die had ik ook al doorgelezen, helaas niets specifiek kunnen vinden om het op te lossen. Vandaar de tip. Maar misschien vind TS iets wat ik over het hoofd gezien heb, ik hoop het 😉
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @qwertyroy001, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je de melding al kunnen uitschakelen? Wanneer ik de handleiding erbij pak zie ik staan dat deze melding mogelijk te maken heeft met:

• Het per ongeluk inschakelen van de kookplaat of

• Het bedieningspaneel is gedeeltelijk bedekt met een vochtige doek of vloeistof

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
qwertyroy001
Apprentice
Opties
Beste Martijn. Melding staat er nog steeds op. De kookplaat is echter niet bedekt ik heb het bij de verkoper neer gelegd als garantie en afwachtend van andwoord.