op 17-04-2021 07:17 PM
Beste,
Ik heb sinds januari een was- droogcombinatie in gebruik waar ik spijtig genoeg van het begin al mee sukkel en slechte ervaringen mee heb gehad. Het maakte van begin af aan al erg veel lawaai. (Wat ik al erg raar vond want zou professioneel geïnstalleerd moeten zijn én had meerdere reviews gelezen dat het een stil machine zou moeten zijn). Ook lekte het na een maand gebruikt te hebben. Meerdere filmpjes hiervan verstuurd naar Samsung en hebben mij dus een reparatieverzoek aangeboden.
Reparateur is geweest en had deur en rubber vervangen en alles nagekeken.
Vlak hierna bleven de problemen aanslepen.. dus opnieuw contact opgenomen met Samsung. Weer reparateur laten komen.
Zij hebben de machine uitgelezen en hier kwam enkel uit dat het machine ongebalanceerd was. Ze hebben dit opnieuw nagekeken, pootjes aangepast en zeiden dat het in orde moest zijn.
Heb de machine dan even niet meer gebruikt gehad omdat ik zo op was met al dat gedoe. Nu vandaag zie ik dat de machine weer lekt aan de deur na elke wasbeurt... (lawaai is iets minder maar niet perfect).
Elke keer hier verlof voor moeten nemen en dat het niet opgelost raakt is erg frustrerend. Ik ben er zo moedeloos van.
Modelcode en serienummer; Quickdrive™ Was-droogcombinatie 9kg WD90T984ASE
WD90T984ASE/S2
Aankoopdatum: 03/01/2021
Winkel van aankoop:
Website Samsung
Graag een helpend hand aub
Groetjes
op 17-04-2021 08:30 PM
Bekijk op --> deze site <-- wat je kan doen na het stukje "Lukt het de verkoper niet om het product goed te repareren? Is het op de afgesproken datum niet klaar? Hebt u te veel overlast van de reparatie? Of gaat het product na de reparatie meteen weer kapot? Dan kunt u 4 dingen doen:"
op 20-04-2021 09:08 AM
Hi @Lytjhe,
Jammer om te lezen dat je nog niet echt hebt kunnen genieten van de was-droogcombinatie.
Ik wil je toch vragen om nog eens een reparatieverzoek in te dienen. Zodra onze monteur constateert dat wij jou wasmachine niet kunnen repareren, dan kunnen we overgaan op een alternatieve oplossing. Echter dient daarvoor wel een monteur vast te leggen dat hij niet te repareren valt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat de machine na het laatste bezoek wel naar behoren blijft werken.
Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍
op 20-04-2021 08:12 PM
Oke ik zal dit nog proberen.
Ik hoop natuurlijk ook dat dit keer de goede keer is en het opgelost geraakt. Kan enkel spijtig genoeg niet zomaar verlof nemen daar ik in een ziekenhuis werk dus zo blijft het aanslepen..
Ps; Heb vanalles van Samsung in huis zoals tv, gsm, tablet, koelkast, ... was altijd wel erg tevreden. Dus echt jammer nu.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes