Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine en droger registreren

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2021 10:24 PM)
467 Weergaven
AVD12
Student
Opties

Ik zou graag mijn nieuwe wasmachine (Samsung WW80T554AAW AddWash) en droger (Samsung DV80T7220BH) registreren.

Dit werd mij namelijk aangeraden door CoolBlue, om aanspraak te maken op de 10 jaar garantie.

Helaas kan ik beide apparaten niet terugvinden in de lijst van registreren. Niet onder code of naam.

Een ander apartaat aanklikken en dan het serienummer invoeren werkt ook niet. Hoe kan ik beide registreren?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De 10 jaar garantie op de motor heb je zowiezo, daar hoef je niet voor te registreren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @AVD12,

@Patrick zegt het al inderdaad! Registreren voor de 10 Jaar garantie op de motor is niet nodig.

We hebben wel regelmatig leuke promoties lopen dus ik heb voor je nagekeken of dat bij deze modellen het geval is en dat is helaas niet zo.

Veel was-plezier met jouw nieuwe wasmachine en droger 😄

rsz-846676\
AVD12
Student
Opties
Bedankt voor je reactie! Alleen is mijn vraag dan waarom coolblue aangeeft dat we wel moeten registreren?🤷‍♂️ dat maakt dit een beetje verwarrend hahah!
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ik kan me goed voorstellen dat dit verwarrend is. Wellicht is het een misverstand of bedoelen zij iets anders, ik stel voor om dit eventueel bij hun na te vragen.

Betreft de fabrieksgarantie en de 10 jaar garantie op de motor zal jouw aankoopbon in ieder geval voldoende is!

rsz-846676\
0 Likes