Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem bakken diepvries pizza in NQ50j3530bs combimagnetron

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2022 01:15 PM)
4526 Weergaven
MartijnD
Apprentice
Opties

Ik krijg de bodem van een diepvries pizza niet knapperig en gaar terwijl de topping van de pizza wel gaar is. Ik heb al veel geprobeerd waaronder hetelucht met onder- en bovenwarmte op keramische plaat met rooster of alleen op rooster en op verschillende hoogtes in de oven maar niets lijkt te werken. Ook heb ik laatst de diepvries pizza optie in het "Automatisch koken" menu geprobeerd een hierbij alle instructies opgevolgd. Helaas ook zonder het gewenste resultaat. Het lijkt erop dat er te weinig onderwarmte is. Wat doe ik fout? Ik twijfel er een beetje aan of de hetelucht onder/bovenwarmte optie niet goed werkt op mijn oven. 

Groet MartijnD

0 Likes
16 Antwoorden
MartijnD
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Bedankt voor je tips. Ik heb het weer eens geprobeerd. Oven op hoogste en alleen op hete lucht (dus niet "hetelucht onder/bovenwarmte"). Voorverwarmd en daarna de pizza met bakpapier op het rooster net iets onder het midden in de oven geschoven. Baktijd heb ik ook wat langer ingesteld dan op de verpakking stond. De bovenkant van de pizza zag er hierna goed uit. Zou ik hem langer in de oven laten dan zou hij verbranden. Het totale resultaat was iets beter dan eerst maar nog steeds heb ik een vochtige bodem. Ik wordt er echt gek van want een diepvriespizza bakken moet toch niet zo moeilijk zijn. Ik twijfel echt of mijn oven wel goed is!

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MartijnD , Martijn,

Geen dank! Jammer dat het nog niet is gelukt.
Ik denk dat je dan een monteur moet gaan inschakelen.
Je moet dit regelen via de leverancier, want daar loopt je garantie.

Houd je ons op de hoogte?

Fije dag! ☀️

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MartijnD , Martijn,

Misschien ook een keer zonder bakpapier proberen. Gebruik ik nooit.

signatureee
Groet, Dick

MartijnD
Apprentice
Opties

Weer even een test gedaan en nu een keer zonder bakpapier. Ik had een AH pizza krokante speciaal en deze is eindelijk een keer gelukt. Nu moet ik zeggen dat de bodem bij deze pizza niet heel deegachtig is en gemaakt is om heel krokant te zijn. Ik ga dus nog verder experimenteren met andere soorten pizza's. Wordt vervolgd!! 

EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @MartijnD,

Bedankt voor de terugkoppeling! Dat betekent dus dat je de komende periode veel pizza's zult eten 😉 Houd ons op de hoogte.

Groetjes,

Esma

brobin
First Poster
Opties
Hoe zijn de verdere experimenten gegaan? Ik heb nu het zelfde probleem.. 😅
0 Likes
rudymentals
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem ook. Dit lijkt gewoon een slechte oven voor deeg producten
0 Likes