Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wasdroger gaat niet aan

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2022 04:25 PM)
2197 Weergaven
AJW82
First Poster
Opties

Goedenmiddag,

Sinds vanmiddag gaat mijn droger niet meer aan. Het gaat om DV80F5EBHGW.

Ik heb hem al wat uit elkaar gehaald, maar kan niets geks vinden. Ik lees veel over een thermische zekering, maar die kan ik niet vinden. Voor bij het bedieningspaneel heb ik er wel zekering gevonden, direct achter de aan knop. Het is moeilijk te zeggen of die nog goed is. De stekker heeft vannacht erg strak gestaan omdat ik de wasmachine aan het reinigen was en hier niet scherp op ben geweest. Nu weet ik niet of deze misschien geknakt kan zijn.

Hij doet simpelweg niets, geen klikje, geluidje helemaal niets. De stekker eruit voor een paar minuten lost ook niets op.

M.V.G.

AJ

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Laat de stroom er ook eens een half uur af, als hij nog steeds niet aangaat dan vrees ik dat er wat stuk is gegaan. Ik hoop dat het iets is wat simpel is op te lossen.

De beste optie om erachter te komen wat er mis is is om een monteur te laten komen. Hiervoor bel je de klantenservice van Samsung.

Telefoon

Lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00,
ook in het weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Laat de stroom er ook eens een half uur af, als hij nog steeds niet aangaat dan vrees ik dat er wat stuk is gegaan. Ik hoop dat het iets is wat simpel is op te lossen.

De beste optie om erachter te komen wat er mis is is om een monteur te laten komen. Hiervoor bel je de klantenservice van Samsung.

Telefoon

Lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00,
ook in het weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes