Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleur zwart is antraciet

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2023 05:00 PM)
135 Weergaven
MandyGod
First Poster
Opties

Beste Samsungmedewerk(st)er,

Vandaag is een mooie Amerikaanse ijskast worden geleverd van jullie merk. Kleur mat zwart, type RS 68A8821B1. We zijn echter teleurgesteld over de kleur. De voorkant is redelijk mat zwart, maar had ons inziens nog zwarter gemogen. De zijkanten zijn antraciet van kleur zo ook de afwerkkappen bovenop de ijskast en ook als je de deuren opendoet dan is het middenstuk ook antraciet. Heel jammer we hebben een zwart/witte keuken en zwart plafond en de ijskast staat helemaal vrij..

Misschien is het handiger om teleurstellingen te voorkomen bij andere klanten dat jullie dit wel aangeven in de beschrijvingen op internet.
Ik had al om zwarte afwerkkappen gevraagd bij de Mediamarkt maar die hebben ze niet.. is zoiets rechtstreeks te krijgen bij jullie

 

HGrt. Mandy Geurten

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MadyGod, goedemiddag.

 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. We vinden het ook erg jammer rom te lezen dat de koelkast niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Wij hebben verder geen andere kappen of deksels beschikbaar voor de Amerikaanse koelkast, enkel in de kleur die je al hebt. 

 

De afbeeldingen op onze website laten wel zien dat er een kleur verschil zit tussen de voorzijde en zijkanten. Wel zal ik de opmerking doorzetten met de vraag om dit voortaan ook te vermelden.

 

Ondanks dit kleur verschil wens ik jullie veel gebruiksplezier toe met de koelkast!

 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes